בית החולים מאיר צילום באדיבות בית החולים
בית החולים מאיר צילום באדיבות בית החולים

הבדיקות חזרו תקינות: בת השנתיים שאושפזה בבידוד במאיר לא חולה בקורונה

שלשום (שישי) אושפזה הפעוטה בבידוד לאחר שחזרה מתאילנד וסבלה מחום גבוה ושלשולים. היום התקבלו התוצאות המרגיעות

פורסם בתאריך: 9.2.20 14:57

בדיקות הדם של הפעוטה בת השנתיים שאושפזה בבידוד בבית החולים מאיר חזרו תקינות והפעוטה אינה חולה בקורונה. כך עדכן אתמול (שבת) בשעה 13:30, בית החולים. 

נזכיר כי אתמול (שישי) אושפזה הפעוטה בבידוד בבית החולים לאחר ששבה ארצה עם הוריה בימים האחרונים מתאילנד וסבלה מחום גבוה ושלשולים. "על פי הנחיות משרד הבריאות מדובר במצב המחייב אשפוז בבידוד", נמסר מבית החולים. "מחכים לתוצאות, אבל ספק אם מדובר בנגיף הקורונה מכיוון שאין את התסמינים", אומר גורם בבית החולים.

נזכיר כי בעקבות התפשטות המחלה ברחבי העולם, ובעיקר בסין, החל מחודש דצמבר, משרד הבריאות הוציא הנחיות למי שהיה בסין במהלך 14 הימים האחרונים, גם אם מדובר בשהות קצרה, ובימים האחרונים הורחבו ההנחיות גם לשבים מיפן, תאילנד הונג קונג, סינגפור, דרום קוריאה או מקאו.

בין ההנחיות: לא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות, לתקופה של 14 ימים ממועד השהייה האחרונה באחת מהמדינות המדוברות (תקופת הדגירה). במקרה של הופעת חום, שיעול או קוצר נשימה, יש לפנות לרופא המטפל בקופת החולים או בחדר המיון, וליידע מראש טלפונית את המרפאה או חדר המיון על הגעת חולה ששהה באחת המדינות המדוברות.

על פי משרד הבריאות סימני המחלה הנגרמת מנגיף הקורונה דומים לאילו של שפעת: חום, שיעול, קוצר נשימה וקשיי נשימה. את האבחנה עושים על ידי בדיקה של דגימת הפרשות ממערכת הנשימה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר