הכניסה לקלפי בבן צבי. צילום שי רסולי
הכניסה לקלפי בבן צבי. צילום שי רסולי

איימה על מצביעים בכניסה לקלפי: אם לא תצביעו ביבי אשתעל עליכם ואדביק אתכם בקורונה

האירוע החריג אירע בכניסה לקלפי בבית הספר בן צבי ולמקום הוזמן שוטר. "אנשים השתדלו להתרחק ממנה ולהיכנס מהכניסה השנייה"

פורסם בתאריך: 4.3.20 08:25

קבלת פנים מיוחדת חיכתה לתושבי הרצליה שהגיעו שלשום אחר הצהריים לקלפיות בבית הספר בן צבי כדי להצביע. תושבים שהיו במקום מספרים שאישה תומכת מפלגת הליכוד ישבה סמוך לשער בית הספר עם מסכת מגן על הפנים ואיימה על הבוחרים כי אם לא יצביעו לביבי היא תשתעל עליהם ותדביק אותם בקורונה.

"הייתי מנהל אשכול מטעם כחול לבן בקלפי הסמוכה במתנ"ס נווה ישראל והודיעו לי שיש מישהי בקלפי הסמוכה שמתחזה לחולת קורונה", מספר תושב העיר שי רסולי, "כשהגעתי ראיתי שלוש נשים יושבות בדוכן של הליכוד צמוד לכניסה לאשכול, כשאחת מהן עם מסיכה, ואת הפעיל של כחול לבן שהיה אמור לשכנע אנשים להצביע למפלגה עומד מפוחד בצד. ניגשתי אליו ושאלתי אותו אם הכל בסדר והוא אמר שלא ושכבר זמן ארוך האישה הזאת צועקת שיש לה קורונה ומאיימת על אנשים שנכנסים שאם הם לא יצביעו ביבי היא תשתעל עליהם. מיד נכנסתי פנימה וקראתי לשוטר שעמד ליד הקלפיות, הוא ניגש יחד איתי אליה והתחיל לתשאל אותה ולקח ממנה פרטים. הוא צילם אותה עם המסיכה במצלמת הגוף שלו והורה לה להוריד את המסיכה. הספקתי לרשום את מספר הזהות שלה ולצלם את ההתרחשות. אחרי שהשוטר הורה לה להוריד את המסיכה וחזר פנימה היא הלכה לדרכה ונטשה את הדוכן של הליכוד שנשאר ריק עד סגירת הקלפיות".

איך הגיבו האנשים שהגיעו להצביע?

"הם היו בטוחים בהתחלה שהיא דוברת אמת והשתדלו להתרחק ממנה ולהיכנס מהכניסה השנייה. הפעיל של כחול לבן מניח שיש גם אנשים שנרתעו מלהיכנס לקלפי בגללה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר