צילום תומר אפלבאום
צילום תומר אפלבאום

צריכים תרופות או קניות ולא יכולים לצאת מהבית? קבוצת מתנדבי הקורונה של כפר סבא תסייע

קבוצת ווטסאפ שבה חברים גם מנהלי מחלקות בעירייה מנתבת את הבקשות השונות לסיוע ושולחת מתנדבים. "תמיד צריכים עוד מתנדבים", אומר אחד מחברי הקבוצה

פורסם בתאריך: 24.3.20 12:39

עיריית כפר סבא פתחה קבוצת ווטסאפ בה תושבי העיר יכולים להציע את עזרתם בהתנדבות בנושאים שונים בהם מנהלי המחלקות בעירייה זקוקים לסיוע ועל פי פניות המגיעות אליהם מתושבים. בין מנהלי הקבוצה חברי קבוצת הפאפות, מנהלת אגף נוער צעירים וקהילה מירב הלפמן, קב"ט העירייה שי זייד ואחרים.

להצטרפות לקבוצה היכנסו לקישור כאן.

בקבוצה חברים נכון לשעת כתיבת הידיעה 160 תושבי העיר הנענים לקריאות שונות. "זקוקה לסיוע ברכישת תרופות וקניות לרחוב ויינברג", נכתב בבקשה אחת, "קשישה זקוקה דחוף לאנטיביוטיקה מקופת חולים", נכתב בהודעה אחרת. בהודעה נוספת נכתב: "קשישה זקוקה שיקנו עבורה חבילת נייר טואלט אחת ושמן רגיל אחד. אין לה כסף לשלם".

פנינו לעיריית כפר סבא כדי לשוחח עם אחד ממנהלי הקבוצה אולם בעירייה התעלמו מהפנייה. אחד המתנדבים אמר לצומת השרון: "מדובר בקבוצת מתנדבים למשימות רווחה והתנדבות. חלק מהסיבה שלשמה הוקם חמ"ל המתנדבים היא שבעיתות משבר מתנדבים שלא נמצאים במעגל ההתנדבות יבואו לעשות פעילות התנדבותית מותאמת על פי דרישה. חלק מהאנשים קשורים לפאפות ולאיחוד הצלה אבל רובם הגדול לא. המשימות יוצאות דרך הרווחה, מחלוקת מנות לקשישים ועד חלוקת מזון ותרופות. המטרה היא לחבר בין אנשים לבין משימות התנדבותיות. זה מדהים כמה אנשים רוצים לעזור. זה פשוט מרגש".

אתם זקוקים למתנדבים נוספים?

"תמיד צריכים עוד מתנדבים. אמנם כרגע כל המשימות מטופלות, אבל אנחנו מרכזים בעיקר משימות רווחה ועוד רגע יהיו משימות נוספות כמו להוריד כלבים לאנשי רפואה ועוד. אם המצב הזה יימשך זמן רב מן הסתם הם יגיעו עוד. יש לנו ארץ נהדרת ועם נפלא וזה מדהים לראות אנשים שרוצים לעזור, זה קורה בעיקר בעתות משבר אבל גם בשגרה ובכפר סבא יש כמות מתנדבים מבורכת".

בתוך כך, ארגון "אמץ רופא.ה" שהוקם השבוע במטרה לעזור לרופאים ולבני משפחותיהם בתקופה זו. "הצמדנו מאות מתנדבים לרופאים כדי שיעזרו לבני משפחותיהם באוכל, בייביסיטר ועוד", מספרת המתנדבת תושבת רעננה שרי מחלב-גורן, "בנוסף, אנחנו דואגים לארוחות טובות לצוותי הרפואי בבתי החולים. אני מביאה אוכל לצוותי בית החולים מאיר ממספר מסעדות באזור אך זקוקה למסעדות נוספות שיתרמו גם מרעננה וגם מכפר סבא. אם יש רופאים שזקוקים לקבלת עזרה להם או לבני משפחה אנחנו כאן עבורם והם יכולים ליצור קשר בלינק המצורף".

ליצירת קשר לתרומות או לקבלת סיוע, שרי – 054-9092289

לבקשות ניתן להירשם בקישור כאן.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר