זירת הרצח בהוד השרון. צילום מוטי מילרוד

"היום את תמותי": הסתיימה חקירת רצח התינוקת בהוד השרון. צפו בתיאור של חוקר המשטרה

משטרת ישראל הודיעה על סיום חקירת רצח התינוקת בהוד השרון על ידי אביה, ברק בן עמי, והנסיון שלו לרצוח את אשתו ובת נוספת. בשבוע הבא אמור להיות מוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 26.3.20 11:21

משטרת ישראל הודיעה כי סיימה לחקור את אירוע הרצח ונסיונות הרצח במשפחה בהוד השרון, שם לפי החשד רצח אב המשפחה ברק בן עמי את בתו, תינוקת בת עשרה חודשים, וניסה לרצוח את אשתו ובתו השנייה, בת שלוש.

חקירת המשטרה העלתה כי בבוקר האירוע האב החשוד היכה באגרוף בפניה של אשתו בעודה מחזיקה את בתם התינוקת על ידיה כשהתינוקת ביניהם. בהמשך, החשוד חנק את אשתו כשהוא אומר לה: "את היום תמותי". לאחר שסבר כי אשתו מתה הלך למטבח, נטל סכין ודקר את בנותיו. כשהבחין כי אשתו החלה לזוז, החל לדקור גם אותה. האישה הצליחה להתרומם וכשניסתה לצאת מהבית החשוד דקר אותה שוב ושוב. על פי החשד, הרקע למעשה מערכת יחסים מתוחה וסכסוך מתמשך בין בני הזוג.

רצח בהוד השרון: אב דקר למוות את בתו התינוקת, אשתו ובת נוספת נפצעו קשה

הותר לפרסום שמו של האב החשוד ברצח בתו התינוקת. האם הועברה למאיר ליד בתה בת השלוש

רצח התינוקת בהוד השרון: הרופאים במאיר מספרים על הדרמה הגדולה ומודים – "אנו לוקחים את המראות הביתה"

האירוע אירע ביום שישי בבוקר, 6 במרץ. לפי המשטרה במוקד 100 התקבל דיווח על גבר שדקר את בני משפחתו בהוד השרון. תוך דקות ספורות הגיעו כוחות משטרה רבים שאיתרו בחצר הבית את האישה כשסימני דקירה על גופה, את בתה בת השלוש כשהיא דקורה על הספה בדירת הסבא והסבתא ואת הבת הנוספת בת עשרה חודשים כשהיא על הספה ביחידת הדיור דקורה במצב אנוש.

האם פונתה לקבלת טיפול רפואי לבית החולים בילינסון כשהיא במצב קשה ואילו בנותיה פונו לבית החולים מאיר כשמצבן קשה ואנוש. לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע מותה של התינוקת בת העשרה חודשים. השוטרים איתרו במקום את האב לאחר שפצע את עצמו, כשהוא מודה בפניהם "אני עשיתי את זה". החשוד נעצר והועבר גם הוא לטיפול רפואי.

"חקירת האירוע הוטלה על צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל ובחקירה רגישה ומורכבת של החוקרים, הם גיבשו ראיות הקושרות את האב לרצח בתו ולניסיון רצח של הבת הנוספת ואשתו", מסרה המשטרה.

מעצרו של החשוד, בן 37, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה. ביום ראשון הקרוב, 29.3, מתכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר