מתוך הקליפ "נח" של תושבי נווה עמל
מתוך הקליפ "נח" של תושבי נווה עמל

הייאוש נעשה יותר "נח": צפו בקליפ המושקע של תושבי נווה עמל לשיר של מתי כספי

ביוזמת צלם הסרטים ותושב השכונה משה שיף הצטלמו משפחות מנווה עמל לקליפ המיוחד והראו לקורונה מה זה ויראלי

פורסם בתאריך: 16.4.20 15:52

השבוע פורסם ברשתות החברתיות ובוואטסאפים השכונתיים בהרצליה קליפ ליפ-סינק שביצעו תושבי נווה עמל לשיר "נח" של הזמר והיוצר מתי כספי. לפני כחודש יזם תושב נווה עמל כבר 38 שנה וצלם הסרטים משה שיף את הפרויקט ופרסם אותו בעמוד הפייסבוק השכונתי. על אף ההיענות הגדולה של יותר מ-50 משפחות, לבסוף השתתפו בקליפ 12 משפחות ואחרי שלושה ימים אינטנסיביים שבהם ערך שיף את הקליפ לפניכם התוצר המוגמר.

"אנחנו בהסגר בבית וחשבתי שזה יכול להיות נחמד ומהנה לעשות קליפ שכונתי", מספר שיף, בן 66, "בעבר עשיתי קליפים כאלה לחתונות של הילדים שלי וזה היה מוצלח מאוד ומאוד נהניתי מהעשייה, היה שיתוף פעולה וזו היתה חוויה נהדרת. אז אמרתי שאם זה עבד במסגרת המשפחתית אפשר להרחיב את זה למסגרת השכונתית. העליתי פוסט בפייסבוק של השכונה כשהמטרה היתה להפיץ את זה כמה שיותר באילו פלטפורמות שרק ניתן תחת הסיסמה 'בואו נראה לקורונה מה זה ויראלי' וכדי לעשות חגיגה. היתה היענות של 60-50 אנשים ועצרתי את ההרשמה. הייתי צריך בין 20 ל-40 משתתפים. הפניתי אותם לתיבת מייל חדשה שפתחתי לטובת העניין. זה לקח זמן עד ששלחו חומרים, הייתי צריך לעודד ולדחוף, כי אנשים באו עם התלהבות אבל הם מתרוצצים אחרי ילדים והם עסוקים, טרודים ודואגים. שלחו לי בסוף 11 משפחות חומרים ולחלקים שהיו חסרים לי גייסתי את הילדים שלי שכבר לא גרים בשכונה אבל גדלו כאן ואוהבים את השכונה. זה לקח לי שלושה ימי עריכה. בטח בימים שאנחנו סגורים בבית זו הזדמנות די טובה להעביר את הזמן ואני נהנה מזה".

למה בחרת דווקא בשיר "נח"?

"בחרתי את השיר כי גם לנח היה משבר עולמי וכולם נאלצו להסתגר בתוך חלל מסוים ולשהות ביחד וכולם כמהים שזה יעבור כבר והם יצאו החוצה ויחזרו לחיים שלהם. זה מדבר עם הסיטואציה ההזויה שלנו ואפשר לראות את הקשר. חוץ מזה זה שיר שכולם מכירים פחות או יותר והוא עליז וקופצני ומתאים למטרה".

אתה מכיר את כל האנשים שהשתתפו בקליפ?

"אני לא מכיר את האנשים שהשתתפו בקליפ ואני מניח שאפגוש אותם במכולת השכונתית ונתחבק יום אחד. הם נענו לאתגר וראו עליהם שהם נהנו וזה לא היה מטלה ומעמסה. בהזדמנות קרובה אני אשמח לפגוש את כולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר