המסיבה שנערכה בביתה של נצ"מ מירי פלד בנווה עמל. צילום באדיבות התושבים
המסיבה שנערכה בביתה של נצ"מ מירי פלד בנווה עמל. צילום באדיבות התושבים

וידאו | בלי מסיכות ועם מוזיקה רועשת: הקצינה הבכירה במשטרה ערכה בביתה מסיבת סיום לבנה

סגנית מפקד מרחב ירקון במשטרה ערכה אתמול מסיבת סיום י"ב לבנה וחבריו. תושבים שפנו אליה בבקשה להנמיך את הווליום נענו לדבריהם בזלזול והתעלמות. תגובת המשטרה: "המקרה יבדק ויטופל בהתאם"

פורסם בתאריך: 5.7.20 12:23

תושבים ברחוב סהנדרין בשכונת נווה עמל בהרצליה טוענים כי נצ"מ מירי פלד, סגנית מפקד מרחב ירקון במשטרה, ארגנה נשף סיום כיתה י"ב לבנה ולחבריו בביתה שברחוב, בניגוד להנחיות משרד הבריאות. מלבד טענתם שבמקום חגגו עשרות מבלים ללא מסיכות, מתלוננים התושבים על מוזיקה בווליום גבוה במיוחד שבקעה ממערכת הגברה, ושכשפנו אליה בבקשה להנמיך את עוצמת הקול ביטלה את בקשתם "בזלזול ובהתעלמות", כלשונם.

אחד השכנים, חבר מועצת העיר מסיעת גשר שבקואליציה, אלעד צדיקוב, שפנה אף הוא אל נצ"מ פלד, טוען שהיא הגיבה אליו בזלזול ואמרה לו "חרדי, לך תתגייס". צדיקוב, בוגר שייטת 13, טוען גם כי בעלה של פלד, השוטר רס"ל מיכה פלד, התנהג כלפיו באופן בריוני ומאיים.

"30 מטר מהבית שלה יש ארבעה בתי כנסת שהיו צריכים תכף להתחיל תפילות מנחה וערבית", מספר צדיקוב לצומת השרון, "בנוסף, ישנם בשכונה מאות תושבים שישבו בבתיהם לסעודה שלישית. ניגשנו אליהם והסברנו שזה לא נוהג המקום. היא לצערנו הגיבה בהתנשאות וביהירות. היא אמרה שהבן שלה מסיים בית ספר פעם ב-12 שנה והיא רוצה לחגוג. אמרתי לה 'אני חבר מועצת עיר'. אמרה לי 'לך תעשה צבא'. למעשה היא פטרה אותי במשפט הזה. המשטרה הגיעה רק במוצאי השבת. הייתי מאוד מופתע מהתנהגות של קצינה בכירה במשטרת ישראל. לדעתי היא כשלה מכל הבחינות. אני מקווה שבריונים כמו משפחת פלד יוקעו ממשטרת ישראל".

כלומר?

"מדובר במפירי סטטוס קוו, ולא פחות חמור – בזמן שהמשטרה נוהגת באכיפה מחמירה ביותר כלפי כל אדם ללא מסיכה נצ"מ פלד מארגנת מסיבת סיום לבנה, עם עשרות רבות של נערים ונערות שלא מקפידים על הוראות הבטיחות של מרחק, וכולם ללא מסיכות כולל בעלי הבית. מולה מתגורר יו"ר המועצה הדתית בהרצליה, ומהכיוון האחר מתגורר יו"ר סיעת גשר במועצת העיר. אני מתבייש שכך נראים ומתנהגים קצינים בכירים במשטרת ישראל שאמונים על אכיפת החוק במדינת ישראל. אני מתבייש גם בניסיונות שלה להכפיש ולהשתיק אותי בקריאות שמתאימות לארחי פרחי מהרחוב".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "המקרה יבדק ויטופל בהתאם. כל שוטר בכל דרגה, בין שהוא בתפקיד ובין שאינו בתפקיד, כפוף לחוק בדומה לכל אזרח אחר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן מ.

    שוב ושוב מתברר שבמדינתנו ישנם את הציבור שכפופים לחוקים ואף משלמים על "עבריינותם" כי חוק זה חוק, ויש את גורמי האכיפה שהם החוק, ואף מעל החוק.

    מעניין אם עכשיו תבוצע האכיפה בדו"ח כנגד העבריינית לכאורה, והאם ייסיקו את המסקנות המתבקשות לגביה, כאחד העם וכמי שאמורה להיות דוגמה אישית.
    .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר