משט הגאווה באמסטרדם צילום By D.Cz. For Shutterstock

בשישי הקרוב: משט הגאווה הראשון בישראל ייצא מהמרינה בהרצליה

לראשונה בארץ תצטרף אל מצעדי ואירועי הגאווה גם חגיגה גאה בים, שתכלול עשרות יאכטות, סירות וכלי שייט שישוטו לאורך חופי הרצליה ותל אביב ויקושטו באווירת קרנבל עם מוזיקה מקפיצה ומופעי דראג שטים

פורסם בתאריך: 15.6.21 11:37

לראשונה תצטרף לחגיגות חודש הגאווה במצעדים מרכזיים ברחבי הארץ גם חגיגה גאה מהים. זאת בדומה למצעד התעלות באמסטרדם שהפך לאחד מאירועי הגאווה האייקוניים בעולם. במשט הגאווה שייצא ממרינה הרצליה ביום שישי הקרוב, ה-18 ליוני, ישוטו עשרות יאכטות, סירות וכלי שייט לאורך חופי הרצליה ותל אביב. הציבור מוזמן לצפות במשט הגאה הראשון בישראל.
את המשט תארח עיריית הרצליה בשיתוף החברה לפיתוח תיירות בעיר, כאירוע השיא של חודש הגאווה בהרצליה. המשט יוזנק בשעה 10:00 בבוקר ממרינה הרצליה על ידי ראש העירייה משה פדלון, סגן ראש העירייה עופר לוי ויו"ר החברה לפיתוח התיירות בעיר, עפרה בל. עשרות כלי השיט יקושטו באווירת קרנבל גאה עם מוזיקה מקפיצה, מופעי דראג שטים, שרשראות ודגלים שיצבעו את האירוע בשלל צבעי הקשת.

"הרצליה גאה בכל תושביה ומתייחסת לכולם באופן שוויוני ומכבד", אומר ראש העירייה משה פדלון, "נמשיך לעמוד על זכויותיהם של כל תושבינו באשר הם, ולחנך גם את הדורות הבאים על פי ערכי יסוד אלו. פעילותה של הקהילה הלהט"בית למען קבלת שוויון זכויות, כמו כל אזרח במדינה, היא פעילות חשובה וצודקת מאין כמוה".

"מרינה הרצליה המארחת בקיץ הקרוב עשרות אירועים ופסטיבלים שמחה ונרגשת להצטרף לחגיגות חודש הגאווה במפגן ימי גאה ראשון מסוגו", אומרת עפרה בל, סגנית ראש עיריית הרצליה ויו"ר החברה לפיתוח התיירות בעיר. "הקהילה הגאה מהווה חלק בלתי נפרד מפניה המיוחדות של הרצליה אשר פועלת כל העת להעלאת המודעות למגוון, לחינוך סובלני ולקבלת השונה כאזרח שווה בין שווים".

הציבור מוזמן לצפות במשט שיעבור בחופי הרצליה ותל אביב. מסלול המשט: 10:00 אכדיה דרום, אכדיה מרכז, 10:15 אכדיה צפון, 10:30 חוף זבולון, חוף השרון, 10:40 סידנא עלי. לקראת השעה 11:15 יחלוף המשט מול חוף הכוכבים והחוף הנפרד בהרצליה ויגיע עד לחוף הצוק בתל אביב.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר