חוף הים בהרצליה, צילום העירייה

החשוד תקף אזרחים: שני אירועים של גניבת אופנוע בחוף הים בהרצליה

בכביש 55 נתפס תושב קלקיליה שניסה להבריח לשטחים את האופנוע שגנב, באירוע נוסף תקף הגנב, גם הוא תושב קלקיליה, את בעל האופנוע ונעצר על ידי המשטרה

פורסם בתאריך: 25.7.21 13:40

שני אירועים של גניבת אופנוע מחוף הים בהרצליה היו בסוף השבוע, שניהם על ידי תושבי השטחים. באירוע הראשון עצרה המשטרה בסוף השבוע בכביש 55 שוהה בלתי חוקי מקלקיליה בחשד כי גנב קטנוע מחוף הים בהרצליה כמחצית השעה קודם לכן וניסה להבריחו לשטחים. המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח על חשד לגניבת קטנוע מחוף הים בהרצליה. שוטרי תחנת גלילות החלו מיד בסריקות לאיתור הקטנוע וכמחצית השעה לאחר מכן, הקטנוע אותר במחסום בכביש 55 כשדרכו לכיוון השטחים. שוטרי תחנת גלילות עצרו מיד את נהג הרכב הגנוב, שוהה בלתי חוקי בשנות ה-20 לחייו מקלקיליה, מעצרו הוארך בחמישה ימים נוספים ועד ה-26.7.21.

אתמול עצרה המשטרה שוהה בלתי חוקי מקלקיליה בחשד כי גנב אופנוע מחוף הים בהרצליה ותקף את בעל האופנוע ואת חבריו כאשר ניסו למנוע ממנו לברוח מהמקום. מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בתל אביב. אתמול התקבל דיווח על חשד לגניבת אופנוע מחוף הים בהרצליה, במהלכו בעל האופנוע הבחין בגבר גונב את האופנוע וניסה, ביחד עם חבריו, למנוע את בריחת החשוד מהמקום תוך כדי דיווח למוקד 100 של המשטרה. בתגובה, החשוד תקף את האזרחים ופגע בידה של מי שניסתה לצלם את האירוע. בתוך כך, בלשי תחנת גלילות שהגיעו במהירות למקום עצרו את החשוד, שוהה בלתי חוקי תושב קלקיליה בשנות ה-20 לחייו ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה המשטרה מעצרו של החשוד הוארך אתמול בבית משפט השלום בתל אביב בשלושה ימים ועד מחר (שני).


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר