סהר פרל ז"ל וכלבתו לאטי צילום מהפייסבוק

הטרגדיה שנגעה בכולם: סהר בן ה-18 מת כאשר ניסה להציל את כלבתו שנסחפה באגם

סהר פרל ז"ל הבחין כי כלבתו נסחפת במי אגם הנקיק בראשון לציון וקפץ להצילה, אך נסחף בעצמו. למרבה הצער הוא נפטר לאחר שהיה מאושפז יומיים במצב קשה

פורסם בתאריך: 23.5.22 09:34

בחייהם ובמותו: הטרגדיה הזו נגעה באנשים רבים: סהר פרל, יליד כפר סבא ותושב מושב אלישמע, מצא את מותו לאחר שקפץ לאגם הנקיק בראשון לציון כדי להציל את כלבתו האהובה לאטי. הלווייתו של סהר ז"ל נערכה אתמול (א') אחה"צ במושב. בחמישי הוא פונה במצב קשה לבית החולים וולפסון בחולון, 48 שעות הוא היה מאושפז. בשבת למרבה הצער נקבע מותו לאחר שהמאמצים להצילו עלו בתוהו. מאות בני אדם ליוו אותו בדרכו האחרונה. סהר היה בן 18 בלבד במותו.

פרל, מאלף כלבים, מצא את מותו, כאשר ניסה להציל את כלבתו האהובה, בעת שנסחפה ללב האגם בראשון לציון. עדי ראייה במקום תיארו, כי אחד מחבריו של סהר קפץ גם הוא למים כדי לנסות להצילו, אך ללא הצלחה. סהר ז"ל נמשה מהמים כשהוא במצב קשה ופונה לבית החולים וולפסון, שם נפטר למרבה הצער בשבת. במושב אלישמע, מקום מגוריו של סהר ז"ל, ספדו: "מושב אלישמע משתתף באבלה הכבד של משפחת פרל על פטירתו בטרם עת של הבן סהר. תנחומינו למשפחה ושלא תדעו עוד צער תנצבה".

 

קובי חברו אמר בכאב: "היה לו לב אחד ענק לבני אדם וכלבים כאחד. תנוח על משכבך בשלום חבר, היה לי זכות להכיר גבר בדמות ילד".

פראמדיק מד"א סהר מסס וחובש בנימין למדן, שפינו את סהר מהאגם בראשון לציון, סיפרו: "הגענו עם ניידת טיפול נמרץ למקום והלכנו רגלית אל הפצוע ששכב מחוסר הכרה לאחר שנמשה מהמים. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות ולאחר שחזר הדופק הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

יהי זכרו של סהר פרל ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר