יוני בסון, צילום באדיבות המשפחה
יוני בסון, צילום באדיבות המשפחה

עצב גדול: יוני בסון הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן

בסון ז"ל, שציין רק לפני כחודש את יום הולדתו ה-37 מוקף בחברים ובני משפחה, נכנע למחלה לאחר כשנתיים של התמודדות רצופת קשיים. לפני שלושה שבועות אמר לצומת השרון: "אני מפחד מהמוות, אני מרגיש שאלוהים רוצה אותי"

פורסם בתאריך: 17.7.22 09:13

סופש עצוב מאוד: החל לעולמו יוני בסון מהרצליה, לאחר מאבק מושך במחלת הסרטן. בסון, שציין רק לפני כחודש את יום הולדתו ה-37 מוקף בחברים ובני משפחה, נכנע למחלה לאחר כשנתיים של התמודדות רצופת קשיים. הלווייתו התקיימה ביום שישי בבית העלמין הישן ברחוב פינסקר בהרצליה.

בן דודו, רפאל פרץ, הספיק לראות את יוני ז"ל יומיים קודם ללכתו, וסיפר בכאב: "זה עצוב, לא נתפס. מצבו הידרדר מאוד בתקופה האחרונה. יוני היה אחד שמנצח הכל, ווינר. לא חשבתי שהוא ילך מאיתנו. הוא נלחם כמו אריה עד הדקה האחרונה".

שרית שרעבי, ידידתו הקרובה של יוני, שליוותה אותו בחודשים האחרונים, שיתפה: "הצדיק הזה עולה ברגעים אלו לשמיים. תקראו קדיש. הוא רצה שכולם יגיעו מחר ללוויה בשעה 11 בבית העלמין הישן פינסקר. יהי זכרך ברוך חבר יקר. תנחומיי למשפחה האבלה. כל העולם ראה איך נלחמת עד נשימתך האחרונה. לא ראיתי מימיי אדם כל כך חזק כמוך".

הזמר והיוצר ההרצלייני אוריאל שי, שבינו לבין יוני נוצר קשר הדוק בחודשים האחרונים, ספד לו: "לפני פחות מחודש שרתי לו שיר למעלות ביום הולדתו ומאז נשמתי נקשרה אליו. דיברנו כמעט כל יום. ביום שישי בערב הגעתי אליו לפני התפילה, התחבקנו ובכינו יחד, ניסיתי לחזק אותו כמו שניסיתי לחזק את אמא שלי. לא ייאמן כמה הלב בוכה. יוני היקר, שרק רצה לחיות, הלך מאיתנו בטרם עת. אין מילים. נוח על משכבך בשלום אהוב יקר".

עוד מספר שי אודות יוני והקשר עמו: "הכרנו בתקופה האחרונה ודיברנו כמעט כל יום. יוני היה בן אדם שאהב את החיים, אהב להתאמן, בן אדם טוב, רחמן, לוחם אמיתי ולא ויתר לרגע. הייתי אצלו בשישי האחרון, התחבקנו, בכינו. הוא התרגש כששרתי לו ביום הולדת, בכה יחד עם כל האורחים".

 

רק לפני כשלושה שבועות, בשיחה מרגשת עם 'צומת השרון', וכשהוא מחלים מעוד ניתוח מורכב, שיתף יוני בקשיים, כמו גם באמונה כי הוא יכול למחלה. "החיים לא פשוטים. היה לי בצוואר גידול עם קריש דם ובצקות, שחסם לי את האוויר וזרימת הדם, הייתי קרוב למוות. חלה הידרדרות בחודשים האחרונים. בחודש אוקטובר האחרון הסרטן שוב תקף אותי. כבר הספקתי לחזור לשגרת חיים, עבדתי, שיחקתי כדורגל, החיים שלי התהפכו ב-180 מעלות, לא רק מקצה לקצה אלא מיקום ליקום, אני צריך הרבה מזל היום". במקביל, הודות לקמפיין סיוע כספי שנפתח עבורו, נאספו מאות אלפי שקלים לצורך מימון ניתוח בחו"ל, מה שנתן סיבה נוספת לאופטימיות אז, כפי שתיאר יוני: "בזכות הסיוע הכספי שאנחנו מגייסים בימים אלה אני מקווה שזה מה שיציל אותי".

כשנשאל אם הוא חושש מפני המוות, ענה יוני בישירות האופיינית לו: "מפחד מאוד. לפעמים אני מרגיש שאלוהים רוצה אותי, לילה אחד מצאתי את עצמי פותח ספר תהלים ומתפלל, ביקשתי רחמים".

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

יהי זכרו ברוך.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר