חוף אכדיה צפון, צילום דוברות עיריית הרצליה
חוף אכדיה צפון, צילום דוברות עיריית הרצליה

החוף השווה, הנגישות ושעות הפעילות: עונת הרחצה נפתחת היום בחופי הרצליה

היכן נפתח מתחם החוף השווה, עד איזו שעה יפעלו תחנות ההצלה, איפה יש חופים מונגשים ולהיכן עבר חוף הכלבים: כל מה שכדאי לדעת לקראת פתיחת עונת הרחצה

פורסם בתאריך: 15.4.24 11:02

עונת הרחצה בהרצליה תיפתח היום, יום שני, ה-15.4. העונה תיפתח בחופים המוכרזים לרחצה: השרון, זבולון, אכדיה צפון, אכדיה מרכז, אכדיה דרום (הנכים), הכוכבים, נוף ים (סידני עלי) והחוף הנפרד. עונת הרחצה תימשך עד 31.10.

לקראת פתיחת עונת הרחצה, בוצעו על ידי עיריית הרצליה בחופי הים עבודות תחזוקה, ניקיון, חידוש ופינוי מפגעים לרווחת המתרחצים.

שעות פעילות שירותי ההצלה בחופי הרצליה בעונה הקרובה:

בין התאריכים: 1.6-15.4, שעות: 15:45-07:15.

בין התאריכים: 1-20.6, שעות: 15:45-07:15, למעט בימים שישי ושבת, בהם הפעילות תסתיים בשעה 16:45.

בין התאריכים: 31.8-20.6, שעות: 18:45-07:15.

בין התאריכים: 31.10-1.9, שעות: 15:45-07:15, למעט בימים שישי ושבת, ערבי חג וחג, בהם הפעילות תסתיים בשעה 16:45.

ראש העירייה, יריב פישר, אמר: "בהרצליה נמצאים חופי הים היפים, הנקיים והמטופחים ביותר בארץ, עם מתקנים משוכללים, ענפי ספורט ימי מגוונים ונגישות מרבית. אני מאחל לכל התושבות והתושבים, ולמבקרים מבחוץ, עונת רחצה מהנה ובטוחה".

 

חשוב לציין כי חופי אכדיה צפון, אכדיה מרכז ואכדיה דרום (חוף הנכים) הם חופים נגישים לאנשים עם מוגבלות. בחופים אלה ישנה גישה ישירה עד לקו החוף, כולל כיסאות מיוחדים המאפשרים ירידה קלה ובטוחה עד לקו המים.

החוף השווה: בחוף אכדיה צפון יופעל מתחם מונגש לטובת ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בלתי נראות (רצף אוטיסטי, הנמכה קוגניטיבית), כדי לאפשר להם חוויה מהנה ואופטימלית בים שמותאמת לצרכים הייחודיים שלהם. במתחם השקט הוצב לוח תקשורת שמכיל סמלים חזותיים המאפשרים לאנשים עם מגבלה תקשורתית להביע את עצמם בהצבעה על הציור. במתחם הוקמו משטחים על החול ומתקני הצללה, ובכניסה למתחם יחולקו צמידי זיהוי שעליהם ניתן יהיה לרשום שם וטלפון שיעזרו לאתר בקלות אדם שהלך לאיבוד. בהמשך, ניתן יהיה להשאיל אוזניות מבטלות רעש לכל מי שרעש מפריע לו, וימכרו גרביים מיוחדות המותאמות להליכה על החול והמים. הפרויקט הוא פרי יוזמה של תלמידי בית ספר 'יצחק שמיר' במסגרת תכנית "שגרירי הים" והוא בשיתוף פעולה עם רשות החופים, מחלקת הנגישות, מחלקת משאבי קהילה ומשרד הפנים.

נציין כי מיקומו של חוף הכלבים השתנה. לפני כשלושה חודשים עבר חוף הכלבים ע"ש הכלב זילי למיקום חדש, נגיש, מרווח ומרכזי יותר – חוף אכדיה דרום. בחוף מוקמים מתקני אג'יליטי, ספסלים ושולחן פיקניק, מתקני שתייה, מקלחות לכלבים ושכשוכיות לכלבים.

נזכיר כי לפני מספר ימים הבהירה העירייה כי תפעל למניעת רוכלות לא חוקית שהתקיימה עד כה במספר חופים ותוציא צווי סגירה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר