חברי 'אבא פגום' רעננה בטאבון והמנגל לא צריך קרדיט
חברי 'אבא פגום' רעננה בטאבון והמנגל צילום: שי יפרח

"למה לפגוע לבן אדם בעסק?": הכירו את האבות מרעננה שהחליטו להילחם בשיימינג

בעקבות פוסט שיימינג שפורסם ברשתות החברתיות כנגד מסעדת 'הטאבון והגריל', יצאה קבוצת האבות הרעננית 'אבא פגום' למסעדה כדי לנסות להוכיח שלא צריך להאמין לכל מה שקוראים ברשת

פורסם בתאריך: 4.10.18 14:09

הכול התחיל לפני כשלושה שבועות. באחת מקבוצות הפייסבוק של תושבי רעננה, פורסמה ביקורת חריפה על 'מסעדת הטאבון והמנגל', על חיוב מיותר בחשבון שקיבלה כותבת הפוסט. היא טענה כי למרות שהזמינה ארוחה עסקית מהתפריט, היא עדיין קיבלה חיוב על הסלטים שלטענתה נכללים בעסקית.  "איך דופקים אנשים?!", נכתב בפוסט, "רמאות לשמה. אומרים לא לשקרנים ומצביעים ברגליים!".

לפוסט, שנמחק מאז, נוספו עשרות תגובות כשחלקן יוצאות נגד השיימינג וחלקן מתייצבות לצדה של כותבת הפוסט. גם ניסים בן-לולו, הבעלים של 'מסעדת הטאבון והמנגל', הגיב לפוסט בפרסום משלו, וטען כי בשל העובדה שיוזמת הפוסט הגיעה עם חברתה שאכלה יחד איתה מהסלטים ולא הזמינה דבר, החיוב הופיע בחשבון. "חבל מאוד שבחרת בדרך השיימינג להכפיש את שמה של המסעדה", כתב לה בתגובה בן לולו.

עד כה הסיפור הינו חילופי האשמות ברשתות החברתיות, תופעה שמתרחשת באופן תכוף בין בעל עסק ללקוח לא מרוצה, אך הסיפור הזה לא נגמר שם. שי יפרח, 38, מנהל קבוצת 'אבא פגום' ברעננה – קבוצה של אחוות אבות שכולם תושבי העיר, קרא את פוסט השיימינג, יצר קשר עם בן לולו – והחליט לנקוט בצעד "אנטי שיימינג".

"כולנו אבות מרעננה וחברים בקבוצת אבא פגום ברעננה", סיפר יפרח לצומת השרון, "יש לנו שבעים חברים בקבוצה בערך. בגדול אנחנו מדי פעם עושים מפגשים משלנו באיזו חצר של מישהו, עושים על האש. ואז פתאום ראינו את השיימינג בפייסבוק, והכי זרם לנו ללכת לשם. יצרנו קשר עם ניסים בן לולו הבעלים. אמרנו בקבוצה יאללה נראה את המקום נעשה לנו ערב שם, ונפרגן למישהו שסובל משיימינג. עשינו מפגש, עשרים חברים בערך. והיה פצצה. הוא פינק אותנו, פירגן. הכול היה טעים חבל על הזמן"

למה בחרתם ללכת דווקא למקום שסבל משיימינג?

"שמע, ראינו מהתגובות שאנשים תומכים במקום. אנחנו מכירים את המקום שנים, הוא אמנם החליף בעלים אבל תמיד היה לו מוניטין טוב. וגם ראינו שהבעלים הגיב שהוא פתוח לביקורת, הוא בעלים חדש. אני גם נגד שיימינג. יש לך בעיה? תבוא תדבר עם הבן אדם ישירות. למה לעשות עוול, להרוס לבן אדם המוניטין ולפגוע לו בעסק? בסוף אלה אלפי אנשים שלא יגיעו לבית העסק בגלל פוסט אחד שיכול להיות שנגרם מאי הבנה".

ניסים בן לולו, הבעלים של 'מסעדת הטאבון והגריל' אמר בתגובה: "אני מאוד שמח על היוזמה של החבר'ה שהגיעו אתמול לשבת והוכיחו את יוזמת השיימינג הסתמי על טעותה. אם קרה ואתם לא מרוצים מהשירות או מכל דבר אחר – אני קורא לערוץ תקשורת ישיר מול הבעלים. לא חייבים לרוץ ולכתוב פוסט מכפיש ולסכן את הפרנסה של העסק. כולנו בני אדם בסופו של יום. יוזמת האבות מרעננה שהגיעו אמש למסעדה הוכיחה, שיש אנשים שליבם מלא בטוב ושלא צריך להאמין לכל מה שקוראים באינטרנט"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר