מבצע קמחא דפסחא 2018. קרדיט פרטי
מבצע קמחא דפסחא 2018. קרדיט פרטי

בואו לסייע: מבצע "קמחא דפסחא" השנתי יוצא לדרך

גם השנה מגייסים חברי קהילות שונות בעיר תרומות לטובת רכישת 1,250 חבילות מזון למשפחות נזקקות וחיילים בודדים. מארגן מבצע ההתרמה: "אני מפציר בתושבי רעננה, בתור מצווה של חג, לפתוח את הלב ואת הכיס ולתרום"

פורסם בתאריך: 29.3.19 09:22

השנה, בפעם העשרים ברציפות, יתקיים מבצע גיוס התרומות "קמחא דפסחא" שמטרתו לגייס כספים לטובת רכישת חבילות מזון לחג למשפחות נזקקות וחיילים בודדים, ברעננה ומחוצה לה. מי שעומד מאחורי היוזמה הן מספר קהילות בעיר שהתאגדו יחדיו, שהשנה ינסו לגייס סכום שנע בין 600-550 אלף שקלים, שיכסה את עלותן של 1,250 חבילות לחג.

"זוהי מטרה מקודשת", אומר אמנון מזומן, תושב המשתתף ביוזמה, "במשך שנים אנחנו חוברים כדי לרכוש, לארוז ולהפיץ חבילות מזון למאות משפחות נזקקות וחיילים. החבילות כוללות מוצרי מזון יבשים, ביצים, ירקות, דגים, עופות ומצות. אנחנו רוצים לדאוג לאלה שאין להם, זוהי חובתינו".

"התחלנו את היוזמה לפני כעשרים שנה, עם מאה חבילות שי קטנות לנזקקים", מספר זאב יפה, תושב העיר שהתחיל את מבצע "קמחא דפסחא" לפני שני עשורים, "עם הזמן הצטרפו אלינו קהילות נוספות, ותומכים נוספים. התחלתי את היוזמה כאן כי אבא שלי היה עושה את זה בירושלים, אז כשעברתי לרעננה התחלתי לעשות זאת גם אני. אנחנו מוצאים את המשפחות והחיילים בתיאום עם גורמי הרווחה העירוניים והארציים, וכמובן בתיאום עם צה"ל. מתוך הסכום הנדרש של כמה מאות אלפי שקלים. גייסנו בינתיים מעט מאוד. אני מפציר בתושבי רעננה, בתור מצווה של חג, לפתוח את הלב ואת הכיס ולתרום. מלבד התרומה הכספית, תושבי רעננה מוזמנים גם להגיע ב-11 באפריל ולעזור לנו בחלוקה".

לתרומות למבצע "קמחא דפסחא", ניתן ליצור קשר עם אמנון מזומן, בטלפון 050-644-6587. יוזמי מבצע ההתרמה מחפשים גם תושבים שיעזרו להם לפזר ולהפיץ את חבילות המזון. תושבים המעוניינים בכך, יכולים להגיע עם רכבם ביום חלוקת החבילות, יום חמישי, ה-11 באפריל, בין השעות 09:00-12:00 לבית הכנסת "היכל בנימין" ברחוב אהרון קצין 42, רעננה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר