גינה קהילתית בנוה זמר צילום עינת ויקס
גינה קהילתית בנוה זמר צילום עינת ויקס

יריד יד שנייה יתקיים בנווה זמר, ההכנסות הן לטובת הגינה הקהילתית בשכונה

ביריד יוגש כיבוד קל ויימכרו פריטים שונים. מה שלא יימכר ייתרם לפתחון לב. רכזת הגינה, עינת ויקס: "הגינה מייצרת עיסוק לשעות הפנאי וגם מפגש קהילתי"

פורסם בתאריך: 27.10.22 07:20

הגינה הקהילתית בשכונת נווה זמר מבקשת להרחיב את פעילותה ואת הקשר שלה עם תושבי השכונה. לכן, התושבים המרכזים את הפעילות בגינה, החליטו לארגן יריד מיוחד, שההכנסות ממנו ייתרמו לטובת פיתוח הגינה. מה שלא יימכר ביריד, ייתרם לעמותת פתחון לב. היריד עצמו יתקיים מחר, יום שישי (28.10) החל מהשעה 13:00 בחורשת החקלאים.

הגינה הקהילתית בנווה זמר, הממוקמת ב-ע. הלל פינת כפר נחמן, פועלת מאז מרץ 2021 אבל היא עדיין נמצאת בשלבים ראשוניים יחסית של התפתחות. העירייה היא שסיפקה את השטח וכן תקציב מסוים לרכישת ציוד ושתילים/זרעים ועוזרת בייעוץ בעזרת רכז קיימות עירוני. כמו כן, העירייה גם סיפקה מחסן והציבה בשטח הגינה ספסלים עם תאורה סולרית.

רכזת הגינה הקהילתית בנווה זמר ותושבת השכונה, עינת ויקס, מספרת כי המטרה היא לייצר קהילתיות סביב הגינה ולגדל בה גידולים של חקלאות מקומית בת קיימא, כשכל הערוגות משותפות. ויקס: "הגינה מייצרת עיסוק לשעות הפנאי וגם מפגש קהילתי. אנחנו מחליפים רעיונות, מפגישים בין הילדים ועושים איתם פעילויות בגינה".

 

 

ויקס מוסיפה כי מטרת היריד היא לייצר פעילות שמתחברת לערכים של הגינה הקהילתית וגם לעורר עניין בגינה בקרב תושבים בשכונה שעדיין לא מכירים אותה. היריד הוא יריד יד שנייה ויימכרו בו פריטים כמו בגדי נשים, ילדים, אביזרים, משחקים ועוד. כל הפריטים נתרמו על ידי הקהילה עצמה. ויקס: "הפריטים יימכרו במחירים סמליים וכל ההכנסות מיועדות למימון הפעילות בגינה הקהילתית. ניתן להמשיך ולהביא פריטים למכירה, כולל ביום המכירה עצמו. כל מה שלא יימכר, ייתרם לארגון פתחון לב, שמשתפים איתנו פעולה בפרויקט הזה. אנחנו גם נגיש כיבוד קל באירוע כי אנחנו רוצים שזה יהיה גם יום של מפגש חברתי קהילתי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר