מיזם שפרה ופועה, צילום יחצ
מיזם שפרה ופועה, צילום יחצ

המטרה היא לגייס 300 אלף שקלים: קמפיין גיוס המונים למיזם הסיוע ליולדות

מיזם שפרה ופועה הוקם לפני כחמישים שנה על ידי הרבי מלובביץ', ברעננה הוא פועל כ-16 שנה והיוזמה המקומית היא של הרבנית סימה שדמי, לאחר עם לידת ילדה התשיעי

פורסם בתאריך: 25.1.23 08:07

ביום רביעי הקרוב, ה-1.2, יתקיים, ערב נשים חגיגי, שכבר הפך למסורת רבת שנים, לטובת מיזם שפרה ופועה. זהו ערב הוקרה מיוחדת לכל פעילות המיזם בעזרה לנשים לאחר הלידה. בתכנית: הסטנדאפיסטית מיכל לויטין במופע חדש, הרבנית דרייזי אשכנזי עם מכאב ללידה – תובנות מעצימות לחיים, ויהיו גם קטעי מולטימדיה ובר מפנק שיקבל את פני המשתתפות.

מיזם שפרה ופועה פועל בערים רבות ברחבי הארץ וברעננה הוא פועל מזה כ-16 שנה. הוא הוקם במטרה לסייע ליולדות העיר להחלים ולהתחזק לאחר הלידה ולחזור לכוחותיהן ברוגע ובנעימות. המיזם המקורי הוקם לפני יותר מ-50 שנה על ידי הרבי מלובביץ', והיוזמה המקומית ברעננה היא של הרבנית סימה שדמי, מנהלת המיזם. הרעיון נולד אצלה לפני כ-17 שנה עם לידת ילדה התשיעי. לאחר הלידה היא הרגישה חולשה. חברותיה החליטו לעזור וכל יום אחת מהן הגיעה אליה עם ארוחת בוקר טעימה. היא הבטיחה לעצמה שכאשר תתאושש היא תקים מיזם לעזרה של כל יולדת בעיר.

מיזם שפרה ופועה דואג למגוון פעילויות ליולדות. כל יולדת מקבלת במשך שבועיים מאז הלידה ארוחת בוקר מושקעת מקייטרינג בוטיק חלבי. בנוסף, מקבלת היולדת במשך חודש לאחר הלידה ארוחות שבת לכל המשפחה, בעזרת מתנדבות המיזם. במקרים מיוחדים כמו שמירת הריון, לידת תאומים ועוד, הליווי יהיה לתקופה ארוכה יותר. בנוסף לתמיכה הפיזית, שפרה ופועה מעניקה תמיכה נפשית ורגשית לפי הצורך: יולדת אשר מתקשה להשתקם ולחזור לכוחותיה הנפשיים, מתקשה להניק, או חווה כל קושי אחר בתקופה זו תקבל מענה אישי ודיסקרטי לכל צורך.

 

הרבנית סימה שדמי, צילום פרטי

הרבנית סימה שדמי, צילום פרטי

הרבנית שדמי אמרה השבוע: "שפרה ופועה רעננה עוזרת מדי יום ומטפלת בכ-30 יולדות, כולן תושבות העיר וביניהן גם נשים חד הוריות, אשר מתקשות במיוחד לאחר הלידה. מעבר לתמיכה הפיזית, אנו מסייעות גם בעזרה מוראלית, על ידי מתנדבות, עובדות סוציאליות או פסיכולוגיות בהכשרתן אשר תורמות מזמנן ומניסיונן לטובת הנשים. מדי חודש מתקיימים מפגשי יולדות מעצימים ותוכנית פעילות מגוונת. מאחר והעלויות גבוהות מאוד, אני פונה בבקשה לסייע לנו להמשיך את הפרויקט החשוב הזה על ידי תרומה אישית, איש איש על פי יכולתו, באמצעות קמפיין גיוס ההמונים, לרווחת כל היולדות ברעננה באשר הן".
על מנת לממן את הפעילויות הרבות אשר עלותן גבוהה, יעלה בקרוב באינטרנט קמפיין גיוס המונים לימים ספורים. בשנה שעברה גויסו באמצעותו 250 אלף שקלים – עלות החזקת שפרה ופועה בשנה. השנה העלויות גבוהות יותר והשאיפה היא להגיע לתרומות בסך 300 אלף שקלים.

ערב ההוקרה יתקיים כאמור ב-1.2, בשעה 19:30, בבית יד לבנים.

להרשמה לאירוע לחצו כאן על הלינק https://chabadraanana.com/shifra-upuha

לקמפיין גיוס ההמונים לחצו כאן https://www.charidy.com/spr

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר