מוני מושונוב צילום עופר וקנין
מוני מושונוב צילום עופר וקנין

השבוע בעיר: מוני מושונוב, השקת ספר חדש והצגת ילדים לחנוכה

ההשקה של הספר "אצבעות ירח" תתקיים ביד לבנים, מוני מושונוב יגיע למשכן והפועל רעננה תנסה לנצח את מכבי פתח תקווה

פורסם בתאריך: 3.12.17 08:02

#היום (3.12) בשעה 19:00 יקיים בית יד לבנים השקה לספר השירה “אצבעות ירח” של הסופרת טובה נווה. “הספר נכתב בתקופה של שנה וחצי”, מספרת נווה, “הוא נעשה בהתכתבות עם המשוררת, המתרגמת והעורכת טל ניצן, שהיא באמת מופלאה שהסכימה לעשות את זה איתי בהתכתבות. בכל פעם הייתי שולחת לה עשרה שירים והיא הייתה שולחת לי אותם בחזרה עם ההערות שלה. ממשלוח למשלוח הרגשתי שאני גדלה. כתבתי גם לפני כן אבל לא באותה איכות שאני חושבת שהשירים האלה נמצאים בה, הם ממש בשלים. אני כותבת כבר כעשר שנים. כתבתי בעצם כל חיי אבל לא יצאתי עם שירים ממש. השתתפתי בסדנאות של חברים, הודרכתי קצת על ידי ישראל בר כוכב וטל ניצן, שהיא זאת שנתנה את הגושפנקא הסופית”.

טובה נווה צילום חני וייצנר

טובה נווה. צילום: חני וייצנר

למה החלטת לקרוא לספר "אצבעות ירח"?
“הספר נקרא כך על שם שיר שמופיע בו ונכתב בהשראת סונטה של בטהובן “סונטת ליל ירח”. השיר הראשון בספר נקרא “אין כניסה”, והוא בעצם כן כניסה אבל בצורה של הפוך על הפוך, ואולי הוא שם כדי לרמוז לי כמה קשה היה לי להיפתח ולהוציא הכל”.
את ערב ההשקה תנחה הסופרת שרה אהרוני. “ שרה היא חברה טובה”, מוסיפה נווה, “אני רוצה גם לציין שבערב ההשקה תהיה מדריכה שלי מסדנת כתיבה, וגם הזמרת חני דינור, שהלחינה לי את אחד השירים, תשתתף בערב. חשוב לי להגיד שהספר הזה הוא קודם כל הוא לזכרם של הורי ובהקדשתו כתוב: אני מודה לה ולאבי שגידלו אותי והביאו אותי עד הלום”.

בשעה 19:00 יתקיים גם משחק הכדורגל בין הפועל רעננה למכבי פתח תקווה. הפועל רעננה תנסה להשיג ניצחון שני ברציפות, כשתפגוש את מכבי פתח תקוה. שתי הקבוצות מגיעות אחרי שניצחו במחזור האחרון, ויירצו להשיג שלוש נקודות שיעזרו להן לברוח עוד יותר מהקו האדום. עידו לוי הפצוע ימשיך להעדר, נמניה ניקוליץ', שעבר בבקרה בשבוע שעבר, יהיה בסגל.

הפועל רעננה מול מכבי פתח תקוה. צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל רעננה

עוד בראשון בשעה 20:00 בספריה העירונית יתקיים ערב מיוחד בו תוכלו לגלות את יצירותיו של ש"י עגנון ביחד עם ד"ר ענת חסקלוביץ שתחשוף את הסודות בנושא אהבה, משפחה וזוגיות  ביצירותיו של ש"י עגנון כולל התמקדות ביצירה 'תמול שלשום' – על ערים ונשים. 

 

# ביום שלישי (5.12) בשעה 17:30 "התיאטרון של שירה" יגיע למרכז המבקרים בבית יד לבנים עם הצגת היחיד "נרות וצבעים" שבה משחק שי דותן. דותן מעביר הצגות הכוללות תיאטרון בובות, אביזרים ותלבושות שיהפכו את ההצגה לפעילה וכיפית עבור הילדים.
במרכז ההצגה עומד סיפורו של שי שהולך לקנות נרות לחנוכייה ומגלה שבחנות נותרו רק נרות לבנים. וכך, יחד עם הילדים, יוצא שי למסע בחיפוש אחר צבעים לנרות.הכוכב מעניק צבע צהוב לנר הראשון, האדמה מעניקה צבע חום והים מעניק את הצבע הכחול.
ההצגה "נרות וצבעים" הנה הצגה מוזיקלית מבית היוצר של ״התיאטרון של שירה״ ומבוססת על הספר "על הצבעים ועל הנפלאות שקרו לנרות" שחיברה רינה שליין ואיירה נורית צרפתי. ההצגה מיועדת לילדים בגילאים שלוש עד חמש. מחיר כרטיס: 15 שקלים.

 

מתוך ההצגה "נרות וצבעים" צילום מוריה אלינסון

"נרות וצבעים" צילום מוריה אלינסון

#ביום רביעי בר הצרכניה מזמין אתכם לליין רביעי שווה במיוחד. במה מדובר? בליין ישראלי הכולל מוזיקה טובה מכל הזמנים וגם מבצעי אלכוהול מיוחדים. השבוע, ביום רביעי ה- 6/12 נפנק אתכם גם בצ'ייסר ערק רק ב- 4 שקלים וגם בבירות(שולה וטובורג) רק ב- 19 שקלים. חוץ מזה שיפנקו את הלקוחות עם חומוס ויש אווירה ואנרגיה טובה..

#ביום חמישי בשעה 20:30 יגיע ליד לבנים המחזה הישראלי: "השחקנית", המחזה מאת גור קורן המספר את סיפורה של שחקנית מובטלת שנשלחת על ידי אחיה לוחם האצ"ל למשימת פיתוי קצין בריטי.. ההצגה בכיכובה של נטע גרטי, מספר את סיפורה של מי שתגלם תפקיד ראשי באחת הצמתיים הגורליים ביותר בתולדות המדינה.

 

#ביום שישי (8.12) בשעה 21:30 במשכן למוזיקה ואומנויות יגיע השחקן מוני מושונוב לערב בידור מיוחד במינו הכולל סטנדאפ, סיפורים, מערכונים ושירים. זו הפעם הראשונה בה מושונוב מעלה מופע יחיד משלו ובו הוא מנסה לשבור את כל המחיצות בינו לבין הקהל. הנושאים עליהם מדבר מושונוב במופע כוללים גם נקודות ציון בקריירה העשירה שלו, החל מרמלה עיר הולדתו, דרך הלהקה הצבאית וכמובן תוכנית הבידור “זהו-זה” ודמותו של הבאבא- בובה במלחמת המפרץ. את מושנוב ילוו במופע נגני הפסנתר, טל בלכרוביץ או נדב רובינשטיין.
מוני מושונוב הנו שחקן וקומיקאי בעל רקורד עשיר של עשייה בתחום הבידור. רקורד שהחל עוד בעת בשירותו הצבאי בלהקת הנח”ל. לאחר שחרורו מהצבא פנה מושונוב ללימודי משחק בחוג לאמנות התיאטרון באוניברסיטת תל-אביב.
בתיאטרון השתתף בהצגות רבות, דוגמת “בגידה”, “מותו של סוכן”, רומיאו ויוליה ועוד. בטלוויזיה נחקק בזיכרון הקולקטיבי בתור באבא-בובה מתכנית הסאטירה “זהו זה”, אך השתתף גם בתכנית המערכונים “קצרים”, “תא גורודין” ועוד רבות. בקולנוע השתתף בסרטיו של דובר קוסאשווילי “חתונה מאוחרת” עליו זכה גם בפרס אופיר, ו”מתנה משמיים”, ובסרטו של עמוס גיתאי “קדמה”, ב”לצוד פילים” ועוד. מחיר כרטיס: 85-110 שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר