קפה נטו. באדיבות קפה נטו
קפה נטו. באדיבות קפה נטו

נמאס לכם מהמצות? קבלו את המנות הנבחרות מבתי הקפה הכשרים ברעננה

פיצות, טוסטים, פסטות, בראוניז ועוגות גבינה, בתי הקפה הכשרים בעיר מזמינים אתכם לטעום מתפריטי הפסח שלהם. ולא, לטענתם אין הבדל בטעם

פורסם בתאריך: 3.4.18 08:47

אז חול המועד כאן, ורובנו כבר אכלנו המון מצות, אורז ותפוחי אדמה. זה הזמן לצאת קצת לטעום את המנות של המסעדות ובתי הקפה הכשרים ברעננה.

קפה רוטשילד, אחוזה 77 

קפה רוטשילד. צילום: מאיר בל

גם פיצה כשרה פסח יש. קפה רוטשילד. צילום: מאיר בל

הבעלים של קפה רוטשילד, מאיר בל, מספר שהשנה זו הפעם הראשונה שהם מכשירים את המקום לפסח. "הכשרנו את המקום דרך הרבנות ועשינו ניקיון יסודי כמו בכל עסק כשר במדינת ישראל. לפני החג הכשרנו את הסניף ומשגיחי כשרות הגיעו כדי לבדוק את המקום. קנינו גם צלחות, כוסות וסכו"ם חדש".

אתם מצפים להרבה אנשים בחול המועד?

"זו השנה הראשונה שאנחנו פתוחים בפסח כך שאין לנו מושג למה לצפות. היה לנו חשוב לתת שירות ללקוחות שומרי הכשרות בעיר כדי שיהיה להם מקום בו יוכלו לשבת לאכול ולשתות".

בתפריט המיוחד לחג הפסח של קפה רוטשילד ניתן למצוא ארוחות בוקר בוקר,סלטים, כריכים מלחמניות כשרות לפסח, פיצה מרגריטה מבצק כשר לפסח ופסטה ניוקי כשרה לפסח.

המנות הנבחרות: ניוקי/ חונקי כמרים כשרים לפסח ברוטב אלפרדו- ניתן להוסיף פטריות, בטטה, פסטו או תרד. ופיצה מרגריטה כשרה לפסח עם תוספת זיתים, עגבניה, פלפל חריף.

קפה רוטשילד פתוח במהלך כל חול המועד משעה 08:00-00:00. ביום שישי המקום סגור.

 

בליקר בייקרי, קניון רננים

בליקר קפה

מאפים ובפסטות גם בפסח. בליקר קפה.

דניאל קרני, המנהלת את בית הקפה בליקר, מספרת שכבר לפני שבוע התחילה העבודה היותר חזקה כי אנשים הכשירו את הבית לפני ליל הסדר. "החל מהשבוע שלפני פסח יש יותר עבודה כי אנשים כבר לא אוכלים בבית ולא מכניסים חמץ לבית. בשבוע של חול המועד יש קרנבל, משפחות וילדים בחופש. הרבה אנשים מעידים שהם לא מרגישים בהבדל במאכלי פסח, הפיצות והפסטות טובות והמוצרים משנה לשנה יותר מתוחכמים ויותר טובים, אנשים יותר נהנים".

איך הכשרתם את המקום?

"בחלקים, כמו בבית. מנקים הכל ומוצאים לאט לאט את החמץ. למשל בבר הוצאנו את כל האבקות הלא כשרות והעלנו את כל הסניף על אקונומיקה, מסיר שומן וסבון. ביום חמישי בערב הגיע משגיח כשרות שבדק שכל מה שהיה צריך להחליף החלפנו, ומה שהיינו צריכים להוציא. אנחנו משתמשים בסכו"ם חדש, כלי חרסינה חדשים וכלי פורצלן חדשים, שהם דברים שאי אפשר להכשיר".

מה מיוחד בתפריט לפסח?

"התפריט הכשר לפסח אצלנו דומה מאוד לתפריט הרגיל, מעט מאוד מנות ירדו מהתפריט, לכל מנה יש תחליף לחמץ. המסעדה מציע מגוון ארוחות בוקר, כריכים, פסטות ופיצות".

מנות נבחרות: בתפריט הכשר לפסח תוכלו למצוא את המנה "אחרי הגשם" שכוללת ביצי עין, פיטריות מוקפצות עם גבינת חולומי ועשבי טיבול על לחמנית פסח, מוגש עם סלט עלים. וטוסט בליקר- גבינת אמנטל, פטה, עגבנייה, בצל סגול, זיתי קלמטה ווינגרט הדרים בלחמניה כשרה לפסח.

במהלך חול המועד בליקר בייקרי יהיה פתוח בין השעות 08:00-23:00.

 

 

 

קפה נטו, אחוזה 198

קפה נטו. באדיבות קפה נטו

גם מנות טבעוניות. קפה נטו. התמונה באדיבות קפה נטו

גלית כרם קורן, מנהלת המקום מספרת שהעבודה במסעדה מתגברת בחול המועד. "אנחנו כל שנה הופכים את התפריט שלנו לכשר לפסח. השנה ניתן למצוא טוסטים וכריכים כשרים לפסח, פיצות , פסטות וקישים כשרים ובראוניז ועוגת גבינה כשרות".

מנות נבחרות:  רביולי כשר לפסח ממולא גבינות וניוקי תפוח אדמה. אנטי פסטי טבעוני ירקות קלויים ברוטב עגבניות, זיתי קלמטה ופטרוזליה. סלט בגדדי- ביצים קשות וחצילים קלויים על מצע של סלט קצוץ, מלפפונים, עגבניות, בצל סגול, פטרוזליה, נענע, כוסברה, מיץ לימון ושמן זית. 

קפה נטו פתוח במהלך חול המועד מהשעה 7:30 ועד הלקוח האחרון. ביום חמישי, ערב חג שני המקום יהיה פתוח מ-7:30 ועד 14:00.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר