Trunk or Treat בפארק רעננה
Trunk or Treat בפארק רעננה

שלדים ודלועים בבגאז': כך חגגה הקהילה האנגלוסקסית בשרון את ליל כל הקדושים

כ-500 תושבים מהשרון קישטו את המכוניות, העמיסו ממתקים וחגגו בשבת את ליל כל הקדושים באירוע Trunk or Treat"" בחניון בפארק רעננה. האם זו התחלה של מסורת? צפו בתמונות

פורסם בתאריך: 9.11.18 10:57

כ-500 איש, אישה, ילד וילדה מאזור השרון חגגו ביום שבת את ליל כל הקדושים, באירוע מיוחד הנקרא Trunk or Treat"", בחניון של פארק רעננה. כשם האירוע כן הוא – כל משתתף מקשט את תא המטען של מכוניתו ברוח החג, ומחלק ממתקים לילדים שאומרים Trick or Treat (תעלול או ממתק).

הלוואין

"לא חשבתי שיגיעו כל כך הרבה אנשים", מספרת חן, תושבת רעננה שארגנה את האירוע, "פתחתי אירוע, עמוד בפייסבוק ואתר ((trunkortreatisrael.com והיתה היענות מטורפת. אישרו הגעה הרבה יותר אנשים ממה שחשבתי. חשבתי שיהיו 50 מכוניות ויהיה אירוע קטן ונחמד, אבל הגיעו יותר מ-200 מכוניות ונאלצנו להגיד לאנשים שאין מקום. אנשים השקיעו לא מעט כסף, קישטו את הבגאז', הכינו או קנו תחפושות וגם קנו לא מעט ממתקים כדי לחלק לילדים. אנשים הזמינו מאלי אקספרס ומאיביי תחפושות חודש מראש, וקישטו את תאי המטען ברמות מטורפות. מישהו הפך את הרכב שלו לספינת פירטים למשל, והיו כמובן עוד הרבה מוטיבים שונים ומשונים. כל ילד יצא עם המון סוכריות, וחלקם אספו אותן בתוך ציפיות של כריות".

תמונה ראשית הלוואין יעל שחר קיסר

למה החלטת לייבא את האירוע לרעננה?
"הרעיון לאירוע הזה נולד בארה"ב כפתרון להורים אמריקאים שלא התאים להם שילדיהם ידפקו על דלתות מסיבות של אי נעימות וביטחון הילדים. לכן הם ארגנו קבוצה של הורים מבית הספר שהגיעו עם כלי הרכב, חנו אותם במעגל וקישטו את תא המטען, ואז כל הורה או בן משפחה עומדים ליד הבגאז' והילדים מסתובבים בין המכוניות ועושים 'טריק או טריט' כפי שהם היו עושים עם הבתים, רק עם מכוניות. בארץ זה פתרון מעולה לאנשים כמוני. בעלי אמריקאי והרבה מהאנשים שהיו שם הם אמריקאים, קנדים ובריטים, שרוצים להחדיר לילדים שלהם קצת מהמסורת שלהם. ככה זה התחיל בתל אביב, שם אירוע דומה מתקיים כבר שש שנים. אנחנו, הרעננים, השתתפנו בו בשנתיים האחרונות ואז עלה לי הרעיון לעשות אותו יותר קרוב לבית. החלטתי לקיים אירוע חינמי והבאתי שתי בחורות שיכוונו את המכוניות בכניסה לחניה. נראה מה נעשה בשנה הבאה. אשמח אם העירייה תיקח את היוזמה ותארגן את האירוע בשנה הבאה, אם מישהו רוצה לעזור בארגון האירוע או לתת חסות הוא מוזמן לפנות אלי דרך האתר. לדעתי, זה משהו שצריך להיות בכל עיר. זה חג כיפי ושמח וחבל שאנשים פה לא מאמצים אותו יותר".

הלוואין טלי וענת מבית העסק מאגיקה

תושבת הרצליה נועה גולדמן, שהשתתפה באירוע ברעננה, סיפרה: "אנחנו חבורה של כמה חברות, ועזרנו לחן לחפש מקום והפצנו את האירוע לחברים בקבוצות וואטסאפ. יש קהילה, בעיקר ברעננה, של אנגלוסקסים ותושבים חוזרים שהיו בכל מיני רילוקיישנים בארה"ב, וזה קהל שמכיר את החג וגדל עליו. ההורים שלי היו ברילוקיישן וגדלתי בבוסטון. אם לא היתה היוזמה הזאת כנראה לא הייתי חוגגת את החג הזה, אבל כיף להמשיך לציין את המסורת הזאת שגדלתי עליה, וכך גם הילדים שלי ייחשפו למשהו שאני חוויתי בילדות שלי וייהנו ממנו. ביום שבת הילדים התחפשו, קנינו ממתקים, קישטנו את הבגאז' בקישוטים שקנינו בשנה שעברה בארה"ב. אנשים מאוד השקיעו בקישוטים, בממתקים ובתחפושות, זה היה מטורף, ממש כמו בארה"ב. היתה אווירה ממש שמחה. אני חושבת שאנשים מאוד נהנו ומתכננים להפוך את זה למסורת".

הלוואין צביקה סולומון

צילום צביקה סולומון

הלוואין צביקה סולומון

צילום צביקה סולומון

הלוואין צביקה סולומון

צילום צביקה סולומון

הלוואין צביקה סולומון

צילום צביקה סולומון

הלוואין צילום bloomiespopshop

צילום bloomiespopshop

הלוואין צילום יעל שחר קיסר

צילום יעל שחר קיסר

הלוואין ללא קרדיט

הלוואין ללא קרדיט הלוואין ללא קרדיט הלוואין ללא קרדיט הלוואין אירית לגזיאל

הלוואין צביקה סולומון

צילום צביקה סולומון

הלוואין ללא קרדיט

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר