ילדים סורגים צילום כפיר זיו
ילדים סורגים צילום כפיר זיו

מגרייניק ואלתרמן ועד ליהיא לפיד: אירועי השבוע ברעננה

מהפכת הפמיניזם עם ליהיא לפיד, מופע ההמשך של גרייניק ואלתרמן ומפגש מרתק עם הסופרת מירה מגן. כל מה שקורה השבוע בעיר

פורסם בתאריך: 12.11.18 16:43

יום שני – מירה מגן מתארחת בספרייה העירונית

הסופרת מירה מגן, מגיעה לספרייה העירונית למפגש אישי סביב כתיבת ספריה ("אחותו של הנגר", "וודקה ולחם", "פרפרים בגשם", "עיניים כחולות מדי", "מלאכיה נרדמו כולם" ועוד רבים וטובים). מגן תדבר על השראה ומהותה, על דרכה וכניסתה אל עולם הכתיבה, על גיבורי ספריה ועל עולמו המופלא של הדמיון.

ההרצאה תתקיים ביום שני, ה14/11 בשעה 19:30 באודיטוריום יד לבנים. מחיר כרטיס הוא 30 שקלים וניתן להזמין כאן או במוקד קול-טיקט 8864*

ליהיא לפיד. צילום אמיל סלמן

ליהיא לפיד. צילום אמיל סלמן

יום רביעי רביעי – ליהיא לפיד והמהפכה הפמיניסטית

הסופרת והעיתונאית ליהיא לפיד תעביר בשבוע הבא הרצאה במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה, במסגרת ליין ההרצאות Funzing Talks. לפיד, סופרת וכותבת טורי דעה תספר על מה זה אומר להיות אמא, איך משלבים בין התובעניות של העבודה להשקעה במשפחה, על הרצון שקיים בכולנו להצטיין ולהצליח ועל כך שנשים – בתוך כל מערבולת הדרישות הזו, קצת שכחו את עצמן. ההרצאה תהיה בעיקרה על המהפכה הפמיניסטית, המעמד הנשי והתפקידים המגדריים כיום. במהלך ההרצאה יתקיים דיון פתוח עם הקהל, ואתם תוכלו לשאול את ליהיא לפיד מה שרק תרצו.

ההרצאה תתקיים ביום רביעי (14.11), בשעה 20:30, במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר הכרטיס 60 שקלים וניתן להזמין כאן

יום שישי – פרק ב' של גרייניק ואלתרמן 

"ילדים סורגים לאלוהים" של אבי גרייניק ועידן אלתרמן, היה לאחד ממופעי הסטנד-אפ המצליחים של שנות התשעים, שהותיר חותמו בקומדיה הישראלית בצורת רפרנסים מנווה חמציצים שכל ילד מהניינטיז יזהה בין רגע. בעקבות ההצלחה האדירה של המופע, החליטו הצמד על מופע המשך – ילדים סורגים 2. שני הקומיקאים במופע החדש צוחקים על עצמם כהורים ועל ההורים שלהם שעדיין מביכים אותם בגיל 40, על התלות שלהם בסמארטפונים, על ילדים שזקוקים לריטלין, חרמנות של נשואים, ובעיקר, צוחקים על עצמם כצמד. והכל מבוצע בווירטואוזיות המוכרת של גרייניק ואלתרמן – החלפת דמויות תזזיתית, שירי נונסנס ואפילו אקרובטיקה.

המופע יתקיים ביום שישי (16/11), בשעה 22:00, במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס נע בין 90-99 שקלים וניתן להזמין כאן או במוקד קול-טיקט 8864*

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר