דניאלה וגרנט קרנקשאו. קרדיט: ירון גרזון
דניאלה וגרנט קרנקשאו. קרדיט: ירון גרזון

תיאטרון רב לשוני ראשון בשרון יוקם ברעננה

התיאטרון, בבעלות זוג עולים מדרום אפריקה, ייפתח בתחילת הקיץ הקרוב ויעלה הצגות ומחזות זמר בעיקר באנגלית אך גם בעברית וצרפתית. כמו כן ישמש כבית ספר לתיאטרון באנגלית, ויעביר כיתות אמן לכל הגילאים

פורסם בתאריך: 15.3.19 08:42

לראשונה בשרון: תיאטרון רב לשוני ייפתח במרכז "טאיה" שבאזור התעשייה ברעננה בתחילת הקיץ הקרוב. התיאטרון, "Center Stage", צפוי להעלות בעיקר הצגות ומחזות בשפה האנגלית, אך גם מופעים בשפות עברית וצרפתית. מאחורי הקמת התיאטרון עומדים דניאלה וגרנט קרנקשאו, זוג שחקנים שעלו מדרום אפריקה לפני כעשרים ושתיים שנה, התגוררו תקופה ברעננה וכיום גרים במושב גן חיים.

"כשהגענו לארץ מאוד רצינו להשתתף בתיאטרון באנגלית אבל הבנו שיש את התחום הזה רק כתחביב", מספרת דניאלה קרנקשאו, "הבנו שאין מקום לתיאטרון מקצועי בשפת האם שלנו. בכל זאת השתתפנו בהצגות, הקמנו גם חברת הפקה שדרכה אנחנו יוצרים מחזות והצגות באנגלית בעצמנו, ביניהן מחזה שמבוסס על סיפור החיים שלי ושל בעלי שרץ כבר ארבע שנים והגיע לקהל רחב בארץ ובעולם. אחרי דרך ארוכה בעולם התיאטרון, החלטנו אני ובעלי שתיאטרון באנגלית צריך בית, לכן החלטנו על הקמת התיאטרון".

למה דווקא בחרתם ברעננה?

"רעננה היא מרכז האנגלו סקסים בשרון. אני חושבת שכל האזור לא נותן מספיק מענה למשפחות וזוגות בשנות ה-30, 40 לחייהם שמחפשים לצאת ולבלות בשפת האם שלהם. רעננה הרי ידועה לכל כעיר שיש בה אחוז גבוה של אוכלוסיה דוברת אנגלית"

דניאלה קרנקשאו. קרדיט: יוהן שגב

יש כבר פניות מהפקות שרוצות להעלות מופעים במקום?

"כן, עוד לא פתחנו והפתיע אותנו לגלות שיש כבר המון פניות, עדיין לא סגרנו שום דבר סופי".

מלבד הצגות ומופעים בשלוש שפות, התיאטרון צפוי גם לשמש כמרכז לימוד לאמנויות הבמה. "חוץ מהופעות אנחנו מתכננים דברים נוספים", אומרת דניאלה, "חוגי תיאטרון לנוער ולילדים בשפה האנגלית, שיהיו מיועדים גם לילדים שאינם דוברים אנגלית כשפת אם כדי לשפר להם את השפה. מצאנו גם שהרבה שחקנים ישראליים רוצים לשחק באנגלית, אז אנחנו רוצים להעניק להם את ההכשרה הזאת. נקיים לכל הגילאים כיתות שייקספייר, אימפרוביזיציה, מחזות זמר, הכול באנגלית. אנחנו מזמינים את כל תושבי רעננה להגיע ולחוות תרבות חדשה ומעניינת"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר