אליפות ישראל בטיק-טופ, קניון רננים

אוגוסט ברננים: הטרולים, הבלונים המתוקים ואליפות הטיק טופ של ישראל

זירות מיוחדות לצילום סרטונים יוקמו בקניון אליו יגיעו בכירי הטיקטוקרים בארץ. בנוסף לתחרות יתקיימו החודש בקניון פסטיבל בלונים מתוקים ומופעי טרולים

פורסם בתאריך: 5.8.21 10:23

קניון רננים ממשיך את החופש עם SUMMER PARTY – מגוון פעילויות ייחודיות ומגוונות, משותפות לילדים והורים במקום ממוזג, וללא תשלום.
האירוע המרכזי השנה הוא Tik top 2021, Street show- לראשונה, תחרות אליפות ישראל בטיק-טופ – הטיקטוקרים האהובים של ישראל יוצאים מהמסכים ומגיעים לבחור את אלוף הטיקטוק של ישראל. במסגרת האירוע יהפוך קניון רננים לרחוב קסום עם תפאורה, זירות צילום ולוקיישנים ייעודיים לצילומי סרטונים, כדוגמת – זירות גרפיטי, דיסקוטק שחור-לבן ועוד. מתוך כל המשתתפים יבחרו הטיקטוקרים האהובים – יסמין עומרי, דילן דרור וארתור אדילנד – את אלוף ישראל בטיקטופ. בין כוכבי הטיקטוק הנוספים שישתתפו באירוע: שובל חזי, נויה כהן, רוני נחמני, יונתן בטיטו, נוגה גפן, אלה בארי, לירז טורק, מיכל דניאל בראון ,אורי נוביק , שוהם ביטון, שני שמואלוב ועוד.
האליפות תתקיים במשך שלושה ימים, בין התאריכים 8/8-10/8 בהם יהיו בקניון רננים (במתחם השופרסל), זירות צילום מדליקות במגוון סגנונות שם המשתתפים יצלמו סרטונים ויעלו אותם להאשטאג ייעודי. בכל אחד משלושת הימים האלו, יגיעו גם טיקטוקרים מובילים (בשעה 11:00 ובשעה 17:00) שיכוונו את המשתפים ויתנו להם עצות איך להצטלם. לאחר שלושת הימים האלה, יצפו השופטים יסמין עומרי, דילן דרור וארתור אדילנד, בכל הסרטונים וב-25.8, בשעה 17:30, יכריזו על הסרטון המנצח = אלוף ישראל בטיקטופ, שיזכה במגוון פרסים.

פסטיבל בלונים מתוקים ופסטיבל טרולים ברננים, צילומים אי מתוק, אייל

בנוסף יתקיים ברננים פסטיבל בלונים מתוקים – מתחם פעילות ויצירה המעוצב כולו בהשראת עולם הממתקים. המתחם יעוצב בסגנון בית ממתקים וישלב בתוכו מיצגי ענק הכוללים גלידה, קאפ קייק, סוכריות על מקל ודונאטס. במקום יתקיימו עמדות פעילות: מתחם קיפולי בלונים, פיסול בבלונים, קישוט בלון אלומיניום בצורת סוכריה בעזרת וושי טייפ, הכנת פניאטה ומילוי בחופן סוכריות, קישוטי בצק סוכר, הכנת סוכריות על מקל, קישוטי קאפקייקס ועוד (ימים שני – רביעי, 2-4.8)
כמו כן יתקיים מופע טרולים, הטרולים האהובים יוצאים ממסך הקולנוע והילדים מוזמנים להרפתקה עם הטרולית ההרפתקנית פופי למופע מוזיקלי מקפיץ, מצחיק וסוחף לכל המשפחה, לצד רקדניות וסגנונות מוזיקה מגוונים (ימים שני – רביעי, 16-18.8).
אורית סגל, מנהלת השיווק של קניון רננים: "אנחנו מזמינים את הצעירים והוריהם להגיע לקניון רננים הממוזג והקריר, לקיץ של אטרקציות ופעילויות וליהנות ממבחר גדול של אירועים לקטנטנים בוגרים, סדנאות יצירה ומופעים של מיטב גיבורי הילדים והנוער, לצד הבאולינג, הפעלטון, יער ההרפתקאות המתחדש ומתקני מציאות מדומה, שיהפכו את הקיץ לחוויה".
הפעילויות מיועדות לכל הגילאים, ויתקיימו בקניון רננים ברעננה, קומה 0, ליד השופרסל. יש להתעדכן באתר הקניון או בעמוד הפייסבוק על הפעילויות בכל שבוע. למידע נוסף היכנסו כאן

הכניסה חופשית וללא תשלום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר