ראובן "שפי" שפיגל ז"ל. באדיבות המשפחה
ראובן "שפי" שפיגל ז"ל. באדיבות המשפחה

הלך לעולמו ראובן שפיגל, המחנך האהוב מבית ספר תל"י

שפיגל ז"ל נפצע קשה לפני כשבוע וחצי בתאונה ברחוב ירושלים ומת מפצעיו. "ראובן היה מחנך דגול בבית הספר", מספר דוד דז'יאן, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר, "זו טראומה לכל הקהילה"

פורסם בתאריך: 27.12.18 13:51

אבל כבד ברעננה: אתמול, יום רביעי, הלך לעולמו ראובן "שפי" שפיגל, בגיל 59, לאחר שנפצע בתאונה קשה ברחוב ירושלים ברעננה לפני כשבוע וחצי. מאז התאונה היה שפיגל מאושפז במצב קשה בבית החולים בילינסון. אתמול כאמור נפטר מפצעיו. שפיגל היה מחנך בבית הספר היסודי 'תל"י' במשך עשרים שנה, מיום הקמת בית הספר, והיה דמות מוכרת ואהובה ברעננה. לפני שלימד בבית הספר תל"י, לימד שפיגל בבית הספר מגד כמחנך.

"ראובן היה מחנך דגול בבית הספר", מספר דוד דז'יאן, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר תל"י, "הוא חינך גם את ילדיי. זו טראומה לכל הקהילה. מאתמול אנחנו מתמודדים עם הבשורה הקשה. היום נכנסו לכל הכיתות בבית הספר פסיכולוגים ויועצים, כדי לדבר עם הילדים ולתת להם לשתף את רגשותיהם בנושא. אנחנו נמשיך ללוות ולחבק את המשפחה, ונעבור את הטראומה הקשה הזו. הוא היה איש יוצא דופן שאין שני לו".

שפיגל מובא למנוחות היום (בשעה 15:00) בבית העלמין כפר נחמן שברעננה. אשתו של ראובן ז"ל, עירית, וילדיו שריג, גתית ורמון יישבו שבעה ברחוב בורכוב 11, כניסה ב', דירה 9 ברעננה. אמו של ראובן ז"ל, חנה, ואחיו הבכור זאב, ישבו שבעה ברחוב הרב מימון 16, דירה 5 בחולון.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תלמיד לשעבר בבית הספר תל"י

    מצער כלכך, הוא היה אדם כלכך טוב.. אין מי שלא הכיר ואהב את שפי…
    "איך הלכו גיבורים".

  2. נחמיה

    איש חינוך בכל רמ"ח אבריו, מצאנו בו שותף נאמן במיזמים להנחלת מורשת רעננה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר