פאנל בחירות במטרו ווסט. באדיבות מטרו ווסט
פאנל בחירות במטרו ווסט. באדיבות מטרו ווסט

מפלגת כחול לבן זכתה בבחירות בתיכון מטרו ווסט

המפלגה זכתה לכמעט 40 אחוז מהקולות. כל מפלגה שלחה נציג מטעמה, ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הגיע לברך. ומי הגיע למקום השני?

פורסם בתאריך: 9.3.19 19:43

מפלגת כחול לבן זכתה במקום הראשון בבחירות שהתקיימו הבוקר (חמישי, 7.3) בתיכון מטרו ווסט ברעננה, עם כ-39.93% מקולות התלמידים, שהם כ-48 מנדטים. אמש, יממה לפני הבחירות עצמן, הגיעו נציגי המפלגות השונות לפאנל מיוחד מול התלמידים אותו הנחה העיתונאי עמית סגל. בפאנל הציגו המועמדים את מצע המפלגה שלהם וענו על שאלות מהקהל. נציגי המפלגות היו אסף זמיר (כחול לבן), יאיא פינק (העבודה), אמיר אוחנה (הליכוד), מוסי רז (מרצ), מירב בן ארי (כולנו), מיכל הירש נגרי, מנכ"לית עיריית רעננה לשעבר (גשר) ורוני ססובר (הימין החדש). בנוסף לפאנל שנערך אמש, הגיע הבוקר יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, כדי לברך את התלמידים ולהסביר להם מהי חשיבותו של הליך בחירות דמוקרטי.

"הייתה פה חגיגה דמוקרטית", אמר אמנון בר נתן, מנהל התיכון, "הדבר המרכזי שאפשר להגיד הוא שהכל נעשה על ידי המורים והתלמידים. לא היה גורם חיצוני שבדק אותנו. זה מורים לאזרחות, זה צוות שלנו. כולנו היינו שותפים בארגון. הדרך שבה הנגשנו את הבחירות הייתה באמצעות העשייה לקראת זה. לפני הבחירות לימדו על הנושא הזה בבית הספר. המורים דיברו על משמעות הבחירות, על המפלגות השונות, על תפיסת העולם שלהן. הכינו את התלמידים. אני תמיד אומר לתלמידים שהבחירות הרצויות לדעתי הן בחירות שהרטוריקה בהן תהיה לא אלימה, מכבדת, סבלנית וסובלנית. אני יודע שלמרות שאנחנו אומרים את הדברים האלה זה לא בדיוק קורה. אבל דווקא בגלל שזה לא בדיוק קורה, אנחנו נמשיך לומר את זה".

אמנון בר נתן, מנהל מטרו ווסט. צילום: נעמי נויפלד

"חגיגה דמוקרטית". אמנון בר נתן, מנהל מטרו ווסט. צילום: נעמי נויפלד

אחרי מפלגת כחול לבן שניצחה עם 39.93% מהקולות, דורגו המפלגות הבאות בסדר יורד: הליכוד (28.51%), העבודה (13.09%), זהות (7.48%), מרצ (5.61%) וכולנו (5.38%). שאר המפלגות לא עברו את אחוז החסימה. סך הכל הצביעו בבחירות 468 תלמידי שכבות יא' ו-יב' בתיכון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר