יעוז סבר. באדיבות הופר אוליצקי תקשורת
יעוז סבר. באדיבות הופר אוליצקי תקשורת

דובר עיריית רעננה לשעבר, יעוז סבר, מסייע ליקי ודמני בקמפיין הבחירות

סבר, שהיה דובר קמפיין הבחירות של בילסקי ולאחר מכן דובר העירייה, עזב את תפקידו ביולי 2017. "למדתי הרבה מתקופתי בעירייה ואעשה כל מאמץ על מנת לסייע ליקי לנצח", אמר סבר

פורסם בתאריך: 3.5.18 13:01

לצומת השרון נודע כי דובר עיריית רעננה לשעבר, יעוז סבר, ומי שהיה דוברו של זאב בילסקי בקמפיין הבחירות, מסייע למועמד לראשות העיר, יקי ודמני, בקמפיין הבחירות שלו.  סבר החל לעבוד כדובר בקמפיין הבחירות של זאב בילסקי בשנת 2014, לכשנבחר ביסלקי לראש העירייה, עבד סבר כדובר העירייה וראש אגף התקשורת, עד לחודש יולי 2017 אז עזב את תפקידו.

יקי ודמני: "מאז הכרזתי על מועמדותי לעיריית רעננה, פונים אלי רבים מתושבי העיר כדי לסייע לי במסע הבחירות. אני שמח שגם יעוז, ששימש בתפקיד בכיר בעירייה ובעל נסיון רב במערכות בחירות, בחר להצטרף לשורותינו".

יעוז סבר: "נפגשתי בתקופה האחרונה עם נבחרי ציבור רבים וביקי מצאתי משהו אחר, חדש, שמצטרף ליכולת מנהיגות וניהול שקשה למצוא כמוהן היום. יקי הוא אדם שפיו וליבו שווים ומגיע למירוץ עם רצון להחזיר את התושב למרכז. לצד האנשים שמתלווים אליו ולצד רון סגל, הרגשתי שיש פה קבוצה שכבוד להיות חלק ממנה. למדתי הרבה מתקופתי בעירייה ואעשה כל מאמץ על מנת לסייע ליקי לנצח את הבחירות הקרובות ולהוביל את רעננה לפחות בחמש השנים הבאות"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר