בלה צור ויקי ודמני צילום הופר אוליצקי תקשורת
בלה צור ויקי ודמני צילום הופר אוליצקי תקשורת

חברת המועצה לשעבר, בלה צור, מצטרפת לרשימה של יקי ודמני

צור כיהנה כחברת מועצתה עיר רעננה כעשור במסגרת זו שימשה במשך 8 שנים כמחזיקת תיק הרווחה, יו"ר ועדת המכרזים, יו"ר ועדת תכנון ובנייה ויו"ר מועצת הנשים

פורסם בתאריך: 8.5.18 14:43

חברת המועצה לשעבר ותושבת ותיקה ברעננה, בלה צור, מצטרפת לרשימה של יקי ודמני. הסיעה בראשותו של ודמני מסיימת בימים אלה להרכיב את הרשימה שתצטרף אליו במירוץ לראשות העיר.

צור (65), נשואה+4 וסבתא ל-4 נכדים, נולדה וגדלה ברעננה עד גיל 9 והתגוררה בה גם ב-38 השנים האחרונות. היא מרותקת לכסא גלגלים מגיל שנתיים כתוצאה ממחלת פוליו אך מעולם לא נתנה לכך לעצור אותה: היא היתה בעברה אלופה אולימפית בשחייה באולימפיאדת הנכים, צלחה את הכנרת 15 פעמים והופיעה ברחבי העולם כחלק מלהקת המחול ורטיגו. צור עבדה במשך כ-30 שנה כעובדת סוציאלית ומשנת 2003 שימשה במשך 10 שנים כחברת מועצת עיריית רעננה. במסגרת זו שימשה במשך 8 שנים כמחזיקת תיק הרווחה, יו"ר ועדת המכרזים, יו"ר ועדת תכנון ובנייה, יו"ר מועצת הנשים וחברת ועדת הנחה בארנונה ובמסגרת התנדבותה בעמותת "בית איזי שפירא" היתה שותפה בוועדת היגוי להקמת פארק חברים בעיר.

 

בלה צור: "בחמש השנים האחרונות המשכתי לסייע לתושבי רעננה גם ללא תפקיד חברת מועצה והיה ברור לי שברגע שתינתן לי ההזדמנות לחזור, מאוד אשמח. החלטתי לבחור ביקי ודמני, אמנם לא הכרתי את שמו עד לאחרונה אבל כשראיתי את קורות החיים שלו, אמרתי שראוי לרעננה שיהיה לה מנהל אנושי שגם ניהל חברות מאוד גדולות ועשה תפקידים בכירים בצבא ובשירות הבטחון. הוא יודע מהו ניהול, בשיחה איתו ראיתי שהוא גם אדם מאוד רגיש ואני חושבת שתושבי רעננה צריכים לצאת מהשמרנות ולתת צ'אנס למישהו אחר שלא מוכר בעירייה ולא ממשיך דרכו של אף אחד. יש לו את  האג'נדה שלו ומאוד התחברתי אליה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר