השקת הקמפיין של רחלי בן ארי סקעת. צילום: דניאל סלגניק
השקת הקמפיין של רחלי בן ארי סקעת. צילום: דניאל סלגניק

צפו: רחלי בן ארי סקעת משיקה קמפיין בחירות

מול תומכים, פעילים ואנשי מפלגה, הכריזה באון רשמי חברת המועצה ויו"ר סיעת הליכוד ברעננה, רחלי בן ארי סקעת, על התמודדותה בבחירות הקרובות

פורסם בתאריך: 3.6.18 20:51

עשרות תומכים התכנסו בבית פרטי ברחוב קרן היסוד בעיר, שם הכריזה רחלי בן ארי סקעת על מועמדותה לתפקיד ראש העיר. בין האורחים שעלו לנאום היו שייע פייגנבוים וחיה שמיר יו"ר נשות הליכוד.

"באתי לתת כבוד לרחלי, לא באתי סתם", אמר פייגנבוים לקהל, "אני מכיר הרבה אנשים ואני לא בא לכל אחד. הגעתי רק לרחלי. הגדולה שלה זה הכוח וההתמדה ואני בטוח שהיא תוכיח עצמה".

צילום: יחצ רחלי בן ארי סקעת

צילום: יחצ רחלי בן ארי סקעת

"אנשים שואלים אותי למה את מתמודדת?", אמרה בן ארי סקעת, "קודם כל העשייה בוערת בי. מי שמכיר אותי יודע שקשה לי לשבת מהצד ולראות שישנם דברים שניתן לעשות אחרת והם לא קוראים. הנוכחים ודאי מכירים אותי לא מהיום, ויודעים מהי מידת הרצינות והמסירות שבה אני מתייחסת לתפקידי ולשליחותי הציבורית. אני מביאה איתי את המנהיגות האחרת, את האדם שבי שמסתכל לתושב בגובה העיניים. אחרי שנים של תפקידים שבהם הוכחתי, שאני אישה של מעשים ולא של דיבורים, אני באה לתת את כל כולי לרעננה, להיות מעורבת ללא הפסקה, בכל הצרכים היומיומיים, ופשוט לעבוד קשה למען התושבים . בתחבורה, בחינוך, בתנועות נוער, בגני משחקים, בתרבות, בניקיון, דיור, איכות הסביבה, רווחת התושב וכל מה שיציב קדימה את איכות החיים שלנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר