איתן גינזבורג, מרסלו גל. צילום עיריית רעננה
איתן גינזבורג, מרסלו גל. צילום עיריית רעננה

"לא אני המצאתי את הלעבור מרשימה לרשימה": מרסלו גל מסיעתו של גינזבורג הודיע על תמיכה בודמני

גל טוען שהובטח לו מקום ברשימה של גינזבורג אבל הוא סירב. מקורבים לגינזבורג מכחישים

פורסם בתאריך: 6.6.18 19:24

השבוע הודיע חבר המועצה מטעם סיעת "רעננה שאנחנו אוהבים", מרסלו גל, כי בבחירות הקרובות יתמוך במועמדותו של יקי ודמני לתפקיד ראש העירייה, זאת חרף העובדה שגל מכהן כחבר מועצה מטעם סיעתו של ראש העירייה איתן גינזבורג. נוסף להיותו חבר מועצה, מכהן גל גם כיו"ר ועדת הביטחון של העירייה.

"אני הייתי בקשר עם מספר מועמדים", מספר היום גל לצומת השרון, "כשישבתי עם יקי בפעם הראשונה היה לי קליק איתו. הוא איש ישר, אמיתי, איש של דוגרי. העבר שלו בשירות הביטחון וניהול מספר חברות, גרמו לי להתחבר איתו מהרגע הראשון. יש ליקי יותר קבלות מכל מועמד אחר. יש לו יותר קבלות מלחיים ברוידא, שהקבלות שלו הן בלרוץ לבחירות, ובכל פעם לצערו, להיכשל. וגם יותר מאיתן גינזבורג, אין לאיתן קבלות בניהול העיר, מלבד זה שהיה ממלא מקום ראש העירייה במשך חודשיים, וימשיך להיות בתפקיד זה ארבעה חודשים".

הודעת לאיתן שאתה מצטרף ליקי?

"היו לי ולאיתן מספר פגישות. הוא הציע לי לרוץ איתו ואמרתי לו שאני עוד לא מגובש על עצמי. הוא כן ניסה לשכנע אותי להצטרף אליו. איתן גילה שאני תומך ביקי רק כשהודעתי על זה בתקשורת". מקורבים לגינזבורג טוענים כי הדבר לא נכון וגינזבורג מעולם לא ביקש ולא הבטיח למרסלו גל מקום ברשימה.

גל מספר כי הוא לא רואה קונפליקט בין זה שהוא חבר בסיעתו של גינזבורג לבין תמיכתו בודמני. "לא אני המצאתי את הלעבור מרשימה אחת לשניה", הוא אומר, "בוא לא נשכח שאיתן היה אצל חופרי ועבר לבילסקי, וסימה פרי הייתה אצל חופרי ועברה לבילסקי. לא אני המצאתי את הגלגל. גם היום אני אהיה לויאלי עד סוף הקדנציה לרשימה של איתן בהצבעות, אני אצביע לפי המצפון שלי ולא אהיה חותמת גומי".

יקי הציע לך להיות חבר מועצה ברשימה?

"אני אמרתי לו שאני לא רוצה להיות חבר במועצה. הוא לא הציע לי שום תפקיד, וגם לא ביקשתי שום תפקיד".

מהצוות של איתן גינזבורג נמסר: "חבר המועצה מרסלו גל נכנס למועצת העיר במקומו של זאב בילסקי וחייב לו את מקומו ברשימה ובמועצה. אנו מקווים כי ינהג ביושר ציבורי ובהגינות וכי ישאיר את המנדט בידי הסיעה".

מטעם יקי ודמני נמסר: "מרסלו גל הוא אדם מדהים, אב לחמישה, מתוכם שני חיילים בקרבי, שהתחברתי אליו מהרגע הראשון שהכרנו. הוא לא ביקש ממני דבר, לא הבטחות ולא תפקידים. הדבר היחיד שהוא ביקש הוא שאזכור את תושבי העיר".

מרסלו גל ויקי ודמני צילום הופר אוליצקי

מרסלו גל ויקי ודמני. צילום: הופר אוליצקי

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר