איתן גינזבורג. צילום עזרא לוי
איתן גינזבורג. צילום עזרא לוי

מפלגות העבודה וכולנו: אנחנו תומכים בגינזבורג לראשות העיר

המפלגות יתמכו בגינזבורג כלכלית והוא ירוץ לראשות העיר מטעמן. "זה מרגש שגופים משני צידי המערכת הפוליטית, מתייצבים מאחוריך", אמר היום גינזבורג

פורסם בתאריך: 13.8.18 12:44

היום הודיעו מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי ומפלגת כולנו בראשות משה כחלון כי הם תומכים באיתן גינזבורג לראשות העיר. התמיכה של המפלגות היא גם כלכלית מה שאומר שגינזבורג ירוץ מטעמן לראשות העיר. בין מפלגת כולנו לבין גינזבורג קיים קשר ברור – זאב בילסקי, שמכהן כיום כראש מטה הדיור הלאומי, תפקיד הנמצא תחת פיקוחו של שר האוצר כחלון. בין מפלגת העבודה לגינזבורג קיים גם קשר מן העבר – בבחירות לפני עשור הוא עמד בראש רשימת העבודה ברעננה ואף כיהן כחבר מועצה מטעמה.

מיו"ר סיעת כולנו, ח"כ רועי פולקמן, נמסר: "איתן גינזבורג הוא מופת של מנהיגות צעירה ודור העתיד של המנהיגות בישראל. איתן היה שותף בשנים האחרונות לקידום רעננה כאחת הערים המתקדמות והמצליחות בישראל, והוביל מהלכים רבים בתחום התכנון והבנייה.  אני מכיר את היכולות של איתן ויש לו מניות זהב בהצלחת העיר רעננה המשלבת פיתוח של איכות חיים לכולם ומגורים למשפחות וצעירים המבטיחים עתיד לרעננה לשנים רבות. מפלגת 'כולנו' כמלפגה חברתית העוסקת ללא הפסקה בעתיד טוב לצעירים בישראל מחזקת את ידיו של איתן גינזבורג ותומכת בו במירוץ לראשות העיר".

ראש העיר והמועמד איתן גינזבורג, אמר לצומת השרון: "זה מרגש שגופים שונים, משני צידי המערכת הפוליטית, משמאל וימין, מתייצבים מאחוריך. זה מראה על אמון ביכולות ובמנהיגות. אני אגב לא מסתפק בעבודה ובכולנו. אני רותם אחרי בימים אלו גופים שונים, ארציים ומקומיים, שיהיו חלק מהתנועה הרחבה שאני סוחף אחרי לראשות העיר ולמועצה. כי רק תנועה רחבה תוכל לייצג ולשרת את כלל תושבי רעננה".

מטעם מפלגת העבודה, אושרה התמיכה בגינזבורג בבחירות הקרובות.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר