חיים ברוידא עם איילה בר (בשחור)
חיים ברוידא עם איילה בר (בשחור)

גיסתו של חיים ברוידא תנהל את קמפיין הבחירות שלו

איילה בר, שנשואה לאחיו של ברוידא, כיהנה בשנות ה-90 כחברת מועצת העיר רעננה וכיום היא מחליפה את אלי בונט שעזב לפני מספר חודשים את תפקידו, כמנהלת קמפיין הבחירות של ברוידא

פורסם בתאריך: 28.8.18 16:01

איילה בר היא מנהלת קמפיין הבחירות של המועמד לראשות העיר, חיים ברוידא. בר נכנסת לתפקיד לאחר שמנהל קמפיין הבחירות הקודם, אלי בונט, עזב את תפקידו במה שהוא כינה "טריקת דלת". בר, שנשואה לאחיו של ברוידא כיהנה בעברה כיועצת תקשורת ועבדה עם בנימין נתניהו, אביגדור ליברמן ולימור לבנת.

בנוסף, לבר רקע פוליטי מקומי ברעננה "רצתי לצד בילסקי מטעם הליכוד ב-1993, וב-1998 כשרץ ברשימה עצמאית", היא מספרת "כיהנתי כיושבת ראש ועדת חינוך ויו"ר ועדת מכרזים. במקביל המשכתי בפוליטיקה הארצית. לאחר מכן ריכזתי את המועצה לתרבות ואמנות בישראל, וב- 2010 החלטתי שאני פורשת מהסקטור הציבורי ועבדתי בסקטור הפרטי עד לפני שלוש או ארבע שנים. אז חזרתי לעשות מה שאני הכי אוהבת – לצייר. יש לי גלריה בבית יהושע. היו לי תערוכות באוסטרליה ובארצות הברית. לפני כחצי שנה, עברנו אני ובעלי לרעננה מסיבות אישיות אבל גם להיות קרובים לחיים".

עברתם לרעננה רק כי חיים רץ לבחירות?

"לא רק, אני עזרתי לחיים עוד כשהתגוררנו בנתניה. זה היה שילוב של כמה סיבות, ביניהן הקרבה לחיים".

את מחליפה את אלי בונט, שאמר שעזב את תפקידו בטריקת דלת.

"ברגע שאלי בונט שכיהן כראש המטה עזב, נכנסתי באופן טבעי לתפקיד. אני יכולה להגיד לך שאני מאוד אוהבת את אלי בונט. סייעתי לו כשהיה ראש המטה וכשעזב תפסתי את מקומי הטבעי במקומו.  אלי בנט לא עזב בטריקת דלת. נפגשתי איתו גם אחרי עזיבתו. הוא פשוט עזב. הוא אדם טוב, שעבד פה. היה צר לי שעזב, אבל זאת החלטתו האישית ויש לו את סיבותיו".

מלבד הקרבה המשפחתית, מדוע צריך לתמוך דווקא בחיים?

"וחיים היה מאז ומתמיד שוקד ומביא על פתרונות לבעיות שצצו בעיר. היום, חיים מגיע הכי בוגר, והוא הכי טוב שיכול להיות ברעננה, הוא לרגע לא סטה מהדרך שלו. הרבה מאוד אנשים שתמכו בזאביק, כמוני, נמצאים היום פה במטה של חיים ועוזרים לו, תומכים בו. אנחנו יודעים שרק חיים יכול להיות ראש העיר הכי טוב שיכול להיות ברעננה. אנחנו מרגישים את האהבה והתמיכה מתושבים בכל מקום. חיים הוא האפשרות הטובה ביותר לראש עיר ברעננה, זה בטוח".

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. סמי

    היא לא הצליחה להכיד סיבה אחת ממשית למה להצביע עבורו. וגם לא הסבירה מדוע מי שהייתה ים בילסקי עברה למתנגד מספר 1 של בילסקי כבר כ 20 שנה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר