חיים גולדמן. צילום ירון גרזון
חיים גולדמן. צילום ירון גרזון

הרשימה הדתית השלישית: חיים גולדמן חשף את חברי רשימת 'באמונה'

בין חברי הרשימה: מתן חן, שהיה מיועד לרוץ ברשימה המשותפת של גולדמן ואלי אלוש. למרות שהיו כבר שני פיצולים, גולדמן אומר: "זו רשימה שמאחדת את מגוון הציבור הדתי והמאמין בעיר"

פורסם בתאריך: 16.9.18 12:01

חבר מועצת העיר רעננה, חיים גולדמן, חשף ביום שישי האחרון את חברי רשימתו, רשימת 'באמונה', לבחירות הקרובות למועצת העיר. גולדמן מכהן מ-2013 ועד סוף הקדנציה הנוכחית כחבר מועצה מטעם 'הרשימה הדתית המאוחדת', יחד עם חבר המועצה וסגן ראש העיר אלי אלוש. במאי האחרון, הכריזו גולדמן ואלוש, כי ירוצו יחד בבחירות למועצת העיר אך לא במסגרת 'הרשימה הדתית המאוחדת', עקב חילוקי דעות עם אריה פרידמן, מי שנבחר להוביל את אותה הרשימה בבחירות הקרובות.

לפני כשלושה שבועות, על רקע חילוקי דעות בין אלוש לגולדמן, הכריז גולדמן על היפרדות נוספת, הפעם מאלוש, והקמת רשימה עצמאית אשר הוא יעמוד בראשה, רשימת 'באמונה'. רשימתו היא הרשימה הדתית השלישית בבחירות הקרובות למועצת העיר.

ואלו חברי הרשימה כפי שהציג גולדמן:

צביה ברק, דירקטורית ומגשרת ופעילה למען חיילים קרביים משוחררים.
יונתן אדלר, יועץ פיננסי לחברות ויו"ר הקהילה האנגלו-סקסית שבטי ישראל.
ד"ר מיכה שלום, מורה בתיכון וגבאי בית הכנסת 'היכל אוריאל' ברעננה.
עו"ד אהרן פרובר
הרב רונן אביקיסר, מנהל בתחום השיווק והמכירות בתחום ההייטק.
דודי סגיאל, איש חינוך.
ד"ר קרן בנין, ד"ר למשפטים, מגשרת ומרצה אקדמית
מתן חן, נציג הצעירים ומנהל המטה של הסיעה. חן היה מיועד לרוץ לצד אלי אלוש ואף היה פעיל מרכזי במטה שלו, אך עזב כשגולדמן החליט להקים רשימה נפרדת.

בראש הרשימה, עומד כאמור גולדמן, שאמר: "לראשונה ברעננה ישנה רשימה שמאחדת את מגוון הציבור הדתי והמאמין בעיר, דתיים מסורתיים, חרדים וכיפות שקופות. המגוון המיוחד הזה מייצר אחדות אמיתית שמגשרת על פערים, ודואגת לייצוג מלא של כולם למען תושבי העיר. יחד עם חבריי לרשימה, אנו מבטיחים בראש ובראשונה לדאוג לכל צרכי הציבור הדתי והמאמין ברעננה, לשמש כשליחי ציבור באמונה, באהבה, באמת ובתמים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר