אלי אלוש ואריה פרידמן. צילומים פרטי
אלי אלוש ואריה פרידמן. צילומים פרטי

התהפוכות נמשכות: אלי אלוש ואריה פרידמן מאחדים כוחות

לא משעמם: בסופ"ש הודיעו אריה פרידמן ואלי אלוש כי יתמודדו יחד ברשימה מאוחדת בבחירות הקרובות למועצת העיר רעננה. פרידמן על איחוד עם חיים גולדמן: "לא ניתן לייצר שותפות כזו"

פורסם בתאריך: 23.9.18 08:16

התהפוכות הפוליטיות במגזר הדתי ברעננה נמשכות: לאחר שרשרת של פיצולים הודיעו בסוף השבוע אריה פרידמן מ'הרשימה הדתית המאוחדת' ואלי אלוש מ'מאמינים ברעננה', כי לאחר מגעים בין שתי הרשימות הדתיות, השניים יאחדו כוחות וירוצו יחדיו בבחירות הקרובות למועצת העיר. בראש הרשימה, ששמה יישאר 'הרשימה הדתית המאוחדת', יעמוד אריה פרידמן ואלי אלוש ישובץ כמספר 2.

כזכור, שתי הרשימות רצו ביחד בבחירות האחרונות למועצה ב-2013, אך במאי האחרון הודיע יו"ר רשימת 'מאמינים ברעננה' אלי אלוש, כי עקב חילוקי דעות יתמודד בנפרד בבחירות הקרובות. כעת, לאחר משא ומתן שנמשך כחודש וחצי, שתי הרשימות ירוצו יחד למועצת העיר גם בבחירות הקרובות. נזכיר כי יש רשימה דתית נוספת שתתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר, רשימת 'באמונה' בראשות חיים גולדמן, שהוקמה לפני חודש. גולדמן, שהחליט במאי האחרון לרוץ לצד אלי אלוש במקום לרוץ שוב במסגרת 'הרשימה הדתית המאוחדת' עם פרידמן, הודיע על חילוקי דעות בין השניים ובסופו של דבר על הקמת רשימת 'באמונה' שהוא עומד בראשותה. עתה חזרו אלוש ופ0רידמן ואיחדו כוחות מחדש.

"מדובר בבשורה משמחת", אמר אלי אלוש על ההסכם, "שסוף סוף הגענו לאיחוד השורות לטובת הציבור, כפי שהציבור ביקש".

"אני שמח על אחדות השורות בקרב הציבור הדתי ברעננה", אמר אריה פרידמן לצומת השרון, "הרשימה הדתית המאוחדת מייצגת את כל הגוונים בציבור הדתי והמסורתי ובקדנציה הבאה תתנהל מתוך אחריות ושליחות ציבורית כלפי כלל תושבי רעננה והציבור הדתי בפרט. אני מודה לכול מי שהיה שותף למשא ומתן ובמיוחד לכול מי שהסכים לוותר בנקודות אלה ואחרות – הם אלה שאפשרו את האחדות"

יש סיכוי לאיחוד גם עם רשימת 'באמונה' של חיים גולדמן?

"חיים גולדמן התמודד במסגרת הפריימריז של "הבית היהודי" ונכשל. בצעד אנטי דמוקרטי הוא ערק משורות "הבית היהודי" והצטרף ל"מאמינים ברעננה". לאחר שגם שם הוא נכשל בהשגת מטרותיו האישיים ערק גם משורות "מאמינים ברעננה". הסכם האחדות הצליח בשל העובדה ששמנו בצד את המטרות האישיות שלנו ובשל העובדה שהפנמנו את הצורך בשותפות אמת. לא ניתן לייצר שותפות כזו כשעורקים ממפלגה למפלגה, מרשימה לרשימה. כעת לאחר האיחוד – ישנה רק רשימה אחת שמייצגת את הציבור הדתי החרדי והמסורתי בעיר, על כול גווניו, ורשימתו של גולדמן פשוט הפכה למיותרת."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר