איתן גינזבורג וגלי שחר צילום יחצ
איתן גינזבורג וגלי שחר צילום יחצ

שלוש מצטרפות חדשות לרשימתו של גינזבורג, ביניהן שרה ברוך

אלמנתו של דן ברוך ז"ל, מקים "הרשימה למען התושבים", היא האישה השלישית ביממה האחרונה שמצטרפת לרשימתו של גינזבורג. ומי הן המועמדות האחרות ברשימה?

פורסם בתאריך: 24.9.18 21:04

ראש העיר איתן גינזבורג, שמתמודד בבחירות הקרובות לראשות העירייה, הציג ביממה האחרונה שתי מצטרפות חדשות ברשימתו 'לב' למועצת העיר בבחירות הקרובות. מועמדת שלישית ברשימה, שרה ברוך, נחשפת לראשונה כאן.

המועמדת הראשונה שהציג אמש היא גלי שחר, אשר משובצת כמספר 2 ברשימתו. שחר, בת 43, החלה את דרכה המקצועית בעולם ההייטק בחברות כגון אמדוקס. בשנים האחרונות עשתה הסבה לעולם החברתי וכיהנה כמנכ״לית עמותת ״גבהים״ המסייעת לקליטת עולים חדשים אקדמאים. כיום שחר מכהנת כסמנכ״לית פיתוח חברתי עסקי בקרן רש״י, קרן לקידום אוכלוסיות מוחלשות בישראל בתחומי חינוך ורווחה, ובנוסף לעבודתה מכהנת כדירקטורית בעמותת ״אור ירוק״.

איתן גינזבורג. צילום נתנאל חדד

איתן גינזבורג. צילום נתנאל חדד

״לפני כמה שנים בחרתי לעבור מעולם ההייטק הנוח וללכת אחרי הלב", אמרה גלי שחר לצומת השרון, "פניתי לעשייה ציבורית וחברתית ונשאבתי. מעמותת גבהים, דרך התנדבות ב"אור ירוק" ועד תפקידי הנוכחי כסמנכ״לית קרן רש״י. במועצת העיר הבאה אני אביא את רוח היזמות של עולם ההייטק אל תוך העירייה, ואקדם פרויקטים בנושאי בטיחות בדרכים, קליטת עלייה ושילוב הקהילות השונות בעיר ביחד. אני גאה לעמוד לצידו של איתן גינזבורג שמביא ברוח שלו ובפעולות שלו את האנרגיות והחדשנות שרעננה צריכה״.

למקום הרביעי ברשימתו של גינזבורג, שובצה ענבר הוכברג, יו"ר רשימת מקומי. רשימתה הייתה במירוץ עד כה בבחירות למועצת העיר, אך כעת חברה הרשימה לרשימתו של גינזבורג ולא תרוץ באופן עצמאי.
הוכברג, בת 32, מסיימת בחודש הקרוב את תפקידה כסגנית יו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית ומתכוונת לדבריה לקדם את התוכניות שלה בתחום החינוך, הדיור לצעירים והתרבות עם בחירתו של גינזבורג.

ענבר הוכברג ואיתן גינזבורג, קרדיט יחצ

"כסגנית יו"ר בהתאחדות הסטודנטים הארצית היוצאת"', אמרה הוכברג לצומת השרון, "מטרת החבירה מבחינתנו היא לקדם את כל התוכניות שלנו בתחום החינוך, בדגש על הגיל הרך, דיור לצעירים והתרבות. הסיסמה של איתן היא דור חדש ברעננה, הסיסמה שלנו זה הדור הבא ברעננה, מדובר בכוחות רעננים בעיר, רשימה צעירה, איתן הוא בן 41 וזאת חבירה שמכוונת לקידום הדורות הבאים ברעננה עם יכולת אמיתית לקדם את הדברים במועצת העיר ולהיות חלק מההנהגה של העיר לאחר הבחירות ב-30.10".'

המועמדת השלישית נחשפת לראשונה כאן בצומת השרון, והיא שרה ברוך – אלמנתו של דן ברוך ז"ל, מקים "הרשימה למען התושבים" שנציגיה נמצאים מאז 1984 במועצת העיר. שרה שובצה במקום העשירי ברשימתו של גינזבורג.

"איתן היה בן בית אצלנו מאז ומתמיד", סיפרה שרה לצומת השרון, "דן אפילו רצה בזמנו שהוא ימשיך את מורשתו וייקח לידיו את "הרשימה למען התושבים", אבל איתן נשאר נאמן לרשימה אותה ייצג דאז. אני מרגישה שבהצטרפותי לאיתן, אני ממשיכה את דרכו של דן ועושה מה שהוא היה רוצה לעשות".

שרה ברוך

שרה ברוך

על המועמדות החדשות ברשימתו אמר גינזבורג: ״אני נרגש ששרה ברוך הסכימה להיות חלק מהנבחרת שלנו, רשימת לב למועצה. שרה היא גם פעילה חברתית מדהימה הממשיכה את מורשת העשייה החברתית והציבורית של בעלה דן ברוך ז״ל. דן היה עבורי מורה וחבר אישי והוא חסר לי עד היום. גלי שחר היא בדיוק מה שאנחנו צריכים במועצה. אישה אמביציוזית והישגית שיודעת לקחת סוגיות ולהביא בהן תוצאות. אני מודה לגלי על שהסכימה לעמוד לצידי במירוץ הזה ובטוח שהיא תהיה חברת מועצה מעולה. ענבר הוכברג היא ההתחדשות שהמועצה צריכה. אם צעירה שמבינה את הצרכים של הדור הבא. אני שמח שעוד קבוצות ופעילים בולטים בעיר חוברים אלי. בזכות הכוחות החדשים אנחנו בדרך הנכונה לעבר ניצחון בבחירות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ניב

    איתן המעומד המתאים ביותר לראשות עיריית רעננה
    צעיר ובעל נסיון מוניציפאלי יותר מכל החטיארים הטוענים לכתר

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר