יקי ודמני צילום עזרא לוי
יקי ודמני צילום עזרא לוי

תגובות חריפות ברשת לסרטון המלגלג של יקי ודמני

הסרטון שלגלג על "הנגריה של ברוידא", עורר תגובות לא אוהדות ברשת. היו גם כאלה שהזכירו לודמני את הקוד האתי עליו חתם. "צר לנו שיש כאלה שבוחרים להשמיץ", נמסר ממטה ברוידא

פורסם בתאריך: 28.9.18 09:36

ברביעי האחרון (26.09) פרסם המועמד לראשות העיר יקי ודמני בעמוד הפייסבוק שלו סרטון שני בסדרת סרטוני התעמולה "רענן רענני". סדרת הסרטונים, שעד כה כללה שניים, מציגה שחקן צעיר אשר מתבטא בכל אחד משני הסרטונים נגד מועמד אחר. התגובות ברשתות החברתיות לסרטון הראשון, שפורסם בשבוע שעבר בעקבות הודעת העירייה על הפסקת מתכונת גני יול"א, היו בעיקר חיוביות. אך ביום רביעי, בעקבות הסרטון השני, היו תגובות רבות ברשת בהן נטען כי נחצה גבול הטעם הטוב של תעמולת בחירות.

בסרטון השני, שמכוון כפנייה למועמד לראשות העיר חיים ברוידא, נאמר: "חיים אחי, מה המצב? אומרים לי שאתה תדע לנהל את העיר. אתה?! לנהל?! מתי אתה בפעם האחרונה ניהלת מישהו? האא נכון.. הייתה לך נגרייה. אבל העסק לא כל כך הצליח, נכון?". בהמשך הסרטון מדבר השחקן על קריירת העיתונות של ברוידא, ונרמזת בו חוסר פעילות מצד ברוידא בשדה הפוליטי במשך חמש עשרה השנים האחרונות.

הסרטון עורר תגובות חריפות ברשתות החברתיות. בחלק מהן קראו לודמני להיזכר במסמך הקוד האתי שפרסם, שאותו הסרטון לטענתם נוגד אותו לחלוטין. המסמך המדובר, עליו חתם ודמני ב-13.04, הוא מסמך שקרא למועמדים לבחירות נקיות ללא תעמולה שלילית כנגד מועמדים אחרים.  "חל איסור מוחלט לפגוע אישית", נכתב במסמך, "ו/או להשמיץ מועמדים בין אם במישרין או בעקיפין (ע"י "אנשים מטעם" )בכל אמצעי מדיה ו/או שיימינג".

גם חבר המועצה מרסלו גל, שתמך בעבר בודמני באופן פומבי, הסתייג מהמסמך. "אני לא נמצא ברשימה", אמר לצומת השרון, "אבל אני לא מסכים עם הסרטונים הללו. אני חושב שיש דרכים אחרות לבצע תעמולה. אבל יש מי שמחליט שזה יקי ודמני, והוא בוחר בדרכו שלו. יש קוד אתי. אני לא חושב שברגע שאתה חותם על קוד אתי אתה מוציא סרטונים כאלה, אבל יש מומחים ומקצוענים שמבינים אחרת ממני".

מרסלו גל

מרסלו גל

ממטה חיים ברוידא נמסר: "חיים ברוידא מקפיד, לאורך כל מערכת הבחירות, לשמור על כבודם של כלל המועמדים. הוא עוסק אך ורק בחזון שלו להפוך את רעננה לעיר מצוינת, בחוגי הבית ובמפגשים עם התושבים. צר לנו שיש מועמדים שבוחרים בדרך של הכפשות והשמצות נגד אחרים. תושבי רעננה סולדים מדרך זאת ולראיה הגיבו לכך בחריפות רבה ברשת. דרכו הנקייה והישרה של ברוידא, תכנית העבודה המקצועית והמקיפה שהציג והנבחרת המצוינת שלצדו – הם אלה אשר יהפכו אותו לראש העיר הבא של רעננה"

חיים ברוידא צילום יהודית הופמן

חיים ברוידא צילום יהודית הופמן

תגובת מטה ודמני: "בשבוע האחרון שמנו על השולחן שורה של שאלות לשני מועמדים שמובילים איתנו את המירוץ לראשות העיר- חיים ברוידא ואיתן גינזבורג. בניגוד לאחרים שעושים זאת בקמפיינים חשוכים, ללא חתימת המפרסם, בעזרת פרופילים בדויים ואנשים מפוקפקים, אנחנו בחרנו לשים את השאלות על השולחן, כפי שראוי וכפי שמכובד. שאלנו שאלות קשות, לא נעימות ולא פשוטות, אבל שאלות שצריכות להישאל בקמפיין בו מועמדים רבים ממלאים פיהם מים ומחכים שיעבור מועד הבחירות ואולי אף אחד לא ישים לב שלא ענו לשאלות הקשות. נמשיך לשאול את השאלות באומץ וביושר לכל אורך הקמפיין. נעלה את כל השאלות הקשות שתושבי רעננה זכאים לתשובות עליהן כי העיר שייכת לתושבים ולא למועמדים. הגיע הזמן לתת תשובות לתושבי רעננה שזכותם לקבל הסברים ברורים ולא סיפורי מעשיות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. אריה

    מי שמצביע למועמד כזה מבזה את את מערכת הבחירות. מר וזמני אני בטוח שאתה מחוק אצל רוב רובם של תושבי העיר כולל אני. ירדתה נמוך וכדאי שתעשה חשבון נפש למרות שיום הכיפורים כבר עבר

  2. קיקי

    סליחה "אדון" יקי אתה אתה בוגר אוקספורד? אם זו הגישה שלך תחכה הרבה זמן לבוחרים

  3. תושב רעננה בדם

    יקי ממשיך להצדיק את הטעות החמורה שעשה, זו לא תכונה טובה של אדם מוסרי ובטח שלא של ראש העיר, מה שמעורר מחשבה מעמיקה לגבי התאמתו לתפקיד ראש העיר (כי הוא פשוט לא מתאים) ולגבי עברו אותו הואא מציג כרצף של הצלחות גדולות למרות שעיון בעיתונות הכלכליהמקצועית נותן תמונה שונה לחלוטין מאותו רצף הצלחות שאותו מציג ודמני.

    הציבור יהיה זה שיחליט ויש לי אמון מלא בציבור הרענני שידע לשלוח הביתה את אלה שאינם ראויים.

  4. המשקיף מלמעלה

    מועמדים חובבנים ורודפי סידור עבודה ! העולם שייך לצעירים, בטח לא להם

  5. שומר חוק

    גישה מתנשאת. אני לא רוצה ראש עיר שלעג והתנאות היא חלק מאישיותו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר