ניר קריסטל ויקי דמני צילום עזרא לוי
ניר קריסטל ויקי דמני צילום עזרא לוי

גם זה קורה: עימות בשאלה מי הציע ראשון לקיים עימות בין המתמודדים

קריסטל או ודמני? מלבד הוויכוח האם עימות בין כל המתמודדים לראשות העיר הוא מהלך חשוב או פרובוקציה מיותרת, יש גם ויכוח מי הציע ראשון את הרעיון

פורסם בתאריך: 11.10.18 13:17

ביום שני פנה המועמד לראשות העיר ניר קריסטל לחמשת המועמדים הנוספים שרצים מולו וקרא לקיום עימות ביניהם מול הציבור. "כפי שכולנו יודעים, כמות המתמודדים לראשות העיר גורמת לבלבול בציבור ויש קהל גדול שעדיין מתלבט במי לבחור", נכתב בפניה למועמדים גינזבורג, ודמני, וינטראוב, בן ארי סקעת וברוידא, "כמנהיגי ציבור, אני בטוח שמחובתנו לעזור לציבור גם בתהליך הבחירה. לכן, אני מבקש להציע לכם בזאת שנקיים עימות בין כל המועמדים, בפורמט שנקבע יחדיו כולנו". בסוף המכתב נתן קריסטל למועמדים 24 שעות להיענות לקריאה לעימות. למחרת פרסם קריסטל בדף הפייסבוק שלו, כי ברוידא וגינזבורג השיבו בשלילה, וינטראוב נענתה בחיוב לקריאה לעימות, בן ארי סקעת טרם ענתה ואילו ודמני ענה בחיוב אך שזה יהיה פאנל שהוא מארגן.

בתגובה לקריאה לעימות מצד קריסטל, יקי ודמני פירסם בדף הפייסבוק שלו כי הוא כבר קרא לעימות בסרטון שפרסם באותו הדף ב-24 לאוגוסט. בדבריו, לא התייחס לפנייתו של קריסטל." אני חוזר ומבקש בואו ונעשה פאנל", אמר ודמני בסרטון שפורסם לפני חודש וחצי, "לטובת כל התושבים, כדי שכל המועמדות והמועמדים ידברו ויציגו את עמדותיהם".

הקריאה מצד קריסטל ו-ודמני לעימות מגיעה חרף העובדה שכבר מתקיימים שני פאנלים בשבועיים הקרובים בנוכחות כל המועמדים: הראשון, פאנל באנגלית מול 120 תושבי רעננה דוברי אנגלית שאורגן על ידי עמותת עזרא ברעננה. השני, פאנל בסניף הצופים ברעננה מול הורי החניכים.

ניר קריסטל, האם המועמד יקי ודמני פנה אלייך לפני כחודש וחצי וקרא לעימות?

"לא, אף אחד לא פנה אליי בזמנו. כשאני קראתי לעימות, אני שלחתי מכתב, התקשרתי לאנשים, עשיתי את מה שצריך. למי שלא ענה שלחתי סמס. אני קראתי לכל המועמדים. יקי ענה לי רק אחרי שאני פניתי אליו והזמנתי אותו לעימות. אף אחד לא פנה אליי לפני לעימות. אני גם פניתי ישירות למועמדים לא דרך התקשורת, לא דרך החלל. פניתי ישירות למועמדים. שכל אחד יתרום נציג, וביחד נגדיר את העימות".

יש לכם את העימותים בעמותת עזרא ובצופים, למה עוד עימות הוא הכרחי?

"זה לא עימותים, זה פאנלים במתכונת מצומצמת. בהם כל אחד מקבל כמה דקות להציג את עצמו והקהל שואל שאלות. זה לא עימות. אני קורא לעימות אמיתי בפני התושבים".

אז מי בעצם מארגן את העימות? כשפנינו למועמדים וינטראוב וודמני, נודע לנו כי הם מארגנים את העימות יחדיו.

"אני ממשיך לארגן את העימות כפי שנקבע. לגבי רונית ויקי, אני מועמד לראשות העיר, אם הם מארגנים עימות, מדוע לא פנו אליי עד ששלחתי את המכתב לכל המועמדים?"

מטעם המועמד יקי ודמני נמסר: "אנחנו מודים לניר קריסטל ולרונית וינטראוב שהצטרפו לקריאה שלנו לעימות פומבי בהתמודדות לראשות העיר החשובה לכולנו, פנינת השרון, רעננה. אנחנו משוכנעים שכל המועמדים יבינו שהם חייבים לתת דין וחשבון לציבור. בינתיים אנחנו יחד עם רונית וינטראוב בחיפוש אולם מתאים. מי שיגיע, יגיע. וציבור הבוחרים יידע להתרשם ולהסיק את המסקנות".

מטעם המועמדת רחלי בן ארי סקעת נמסר: "רק ניר קריסטל התקשר אליה והיא עוד לא חזרה אליו. בכל אופן, היא תשמח לעימות כזה".

מטעם המועמד איתן גינזבורג נמסר: "יש שני עימותים ברעננה, בעזרא באנגלית ובצופים בעברית. הרצון לעשות עימות שלישי הוא ניסיון של מועמדים לזכות בכותרת בעיתון ולא מעבר לזה".

מטעם המועמדת רונית וינטראוב נמסר: "לפני כחודש וחצי פנו אליי בשם יקי ודמני במטרה לקיים עימות מתמודדים. קבעתי איתו כי אנו מוכנים לכל עימות וכי נקדם את הנושא ביחד. כל דבר אחר מלבד זה אין לו אחיזה במציאות. היוזמה הייתה של יקי ורונית לפני שכל שאר המתמודדים קפצו על העגלה".

מטעם המועמד חיים ברוידא נמסר:"ברוידא קיבל פניה מניר קריסטל והבהיר לו שעימותים מסוג זה מייצרים לרוב פרובוקציות מיותרות ולא חסר כאלה, הוא מעדיף לצאת, מדי ערב, לחוגי הבית ולכנסים, לספר על התכנית המקיפה שלו ולענות לכל שאלה מצד תושבי רעננה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


קריסטל או ודמני? מלבד הוויכוח האם עימות בין כל המתמודדים לראשות העיר הוא מהלך חשוב או פרובוקציה מיותרת, יש גם ויכוח מי הציע ראשון את הרעיון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר