ישיבת מועצה צילום דניאל סלגניק
ישיבת מועצה צילום דניאל סלגניק

מה מבטיחות לכם הרשימות שמתמודדות למועצת העיר

המטרות, ההבטחות, האנשים והאותיות: 12 רשימות יתמודדו על 19 מקומות במועצת העיר רעננה. צומת השרון פותח את שבוע הבחירות עם כל מה שצריך לדעת על הרשימות

פורסם בתאריך: 28.10.18 08:30

“אני אעצור את כל ההון שלטון בעיר”

אמנון נגר קרדיט: עמית נגר

אמנון נגר קרדיט: עמית נגר

שם הרשימה: אמנון נגר רענני
במקומות הראשונים: אמנון נגר, רעות אחוול, טל גבריאל
אות הצבעה: נ
ההבטחות: “אני מציע לבחור בנו, כי אני אחד האנשים הדומיננטיים ברעננה”, אומר אמנון נגר. “נולדתי ברעננה. אני לא שייך לאף גוף פוליטי, לא מחויב לאף אחד רק לתושבים, לאלה שיבחרו בי, הם יקבלו את כל הסיוע שאפשר לתת, ללא שום הון שלטון. אני אעצור את כל ההון שלטון בעיר. כל האנשים שמתמודדים היום לא עשו כלום, והגיע הזמן להחליף אותם. אנחנו נדאג לרווחה, לשיפור פני העיר, השכלה, לזוגות צעירים. אנחנו נדאג להביא משרדים ממשלתיים לעיר. אין עניין שלא נתעסק בו לטובת התושבים”.

“נספק בעיר את הקליטה הטובה ביותר שאפשר לתת לעולים”

יוסף סלאמה, קרדיט מלאכי פריאנטה

יוסף סלאמה, קרדיט מלאכי פריאנטה

שם הרשימה: עלינו רעננה – יחד
במקומות הראשונים: יוסף סלאמה, ד”ר מיכאל וולף, רשל טוויטו
אות הצבעה: צ
ההבטחות: “הרשימה שלנו בנויה מעולים מכמה מקומות בעולם, מספרד דרך ארצות הברית ועד אורוגוואי”, אומר יוסף סלאמה. “רעננה זו עיר בה אחוז גבוה מהתושבים לא נולד בישראל, ובגלל זה אנחנו רואים את הצורך בכך שקול העולים יישמע במועצת העיר. רשימת ‘עלינו’ תפעל לקדם וליישם פרויקטים עבור קליטת העולים בעיר. אנחנו רוצים לעבוד בכמה נושאים שקשורים לתחום העלייה, כמו חינוך ותעסוקה. נספק בעיר את הקליטה הטובה ביותר שאפשר לתת לעולים. עולה חדש שנקלט בצורה אידיאלית, לא זז מהעיר”.

“אנחנו מאמינים שלכל אחד מגיעה השבת שלו”

עוד איתן גליק. צילום בני לפיד

עוד איתן גליק. צילום בני לפיד

שם הרשימה: יש עתיד רעננה
במקומות הראשונים: עו”ד איתן גליק, זהבה לנדמן, עוזי חריזי
אות הצבעה: פה
ההבטחות: “אנחנו רצים בפעם הראשונה למועצת העיר, כי הגענו למסקנה שאותם אלו שמייצגים את הרוב החילוני ברעננה כבר עשרים שנה, לא עשו הרבה, והפכו להיות אצבע אוטומטית המורמת כמעט לכל החלטה שראש העיר רצה להעביר בקואליציה”, אומר איתן גליק. “אנחנו באים ממקום ערכי, ממקום של רשימה שיש בה גם דתיים וגם חילוניים. ממקום של אמונה שניתן למצוא את האיזון באמירה ‘חיה ותן לחיות’, כי אנחנו מאמינים שלכל אחד מגיעה השבת שלו. אנחנו מאמינים בשקיפות, בניהול מקצועי, ואנחנו מאמינים שבאותה נשימה ניתן לשמור על הקהילתיות המיוחדת של רעננה וגם להילחם בצורה נחרצת ובלתי מתפשרת על זכויות הרוב ברעננה”.

“אין בתוכנית שלנו תחום שאנחנו לא נוגעים בו”

גלי שחר. קרדיט: נתנאל חדאד

גלי שחר. קרדיט: נתנאל חדאד

שם הרשימה: לב
במקומות הראשונים: עו”ד איתן גינזבורג (מועמד גם לראשות העיר), גלי שחר, מיכאל רייזמן
אות הצבעה: לב
ההבטחות: “הרשימה שלנו היא הצעירה ביותר אם להשוות לשאר הרשימות”, אומרת גלי שחר, “היא גם מאוד מגוונת, ומורכבת מאנשים שבאים לעשות, לא לדבר. אנחנו באים לקחת את התכנית של איתן, ולהטמיע אותה הלכה למעשה. אין בתכנית שלנו תחום שקשור לעתיד של העיר שאנחנו לא נוגעים בו. בעיר צריך להסתכל על המכלול, למנן ולנתב בין הדברים. אני חושבת שאין ספק שצריך לעשות פה שינוי. אולי יש המון דברים טובים בעיר, אבל צריך גם לקרב את רעננה לתהליכי ניהול של המאה ה-21. לדבר יותר עם התושבים, להיות יותר מעורבים, לקרב את רעננה להווה”.

“העירייה לא מתנהלת בצורה שקופה, אנחנו שומעים את זה המון”

אליוט כהן. קרדיט: דוד צרפתי

אליוט כהן. קרדיט: דוד צרפתי

שם הרשימה: התנועה החברתית
במקומות הראשונים: רחלי בן ארי סקעת (מועמדת גם לראשות העיר), אליוט כהן, שרון ארביב
אות הצבעה: נץ
ההבטחות: “אנחנו רשימה שבוחרת להתמקד במצע חברתי”, אומר אליוט כהן. “אנחנו בוחרים להתמקד בשני דברים – בשקיפות, כי כיום העירייה לא מתנהלת בצורה שקופה, אנחנו שומעים את זה המון מהתושבים. העירייה מבחינתנו הוא גוף שצריך לעבוד בשיתוף פעולה עם התושבים ובשקיפות מלאה. הנושא השני, הוא שוויון בחינוך. מבחינתו צריך לתת לכל אחד הזדמנות לגדול במערכת חינוך שווה. לא חשוב באיזו שכונה הוא גר, לא חשוב לאיזה סקטור הוא משתייך. שוויון שכזה, ימשוך גם צעירים חזרה אל העיר, שידעו שיש לנו מערכת חינוך שוויונית שנותנת הזדמנות לכל אדם באשר הוא”.

“נפעל לשמירה על צביון יום המנוחה במרחב הציבורי”

אריה פרידמן

אריה פרידמן

שם הרשימה: הרשימה הדתית המאוחדת
במקומות הראשונים: אריה פרידמן, עו”ד אלי אלוש, לורן עייאש
אות הצבעה: טב יחד
ההבטחות: “אנחנו גאים לגור בעיר שבה חיים אלה לצד אלה דתיים וחילונים בהרמוניה”, אומר אריה פרידמן. “למרות זאת, הסטטוס קוו העדין ברעננה הולך ונפרם בשנים האחרונות, ולכן אנו שואפים לחזור לעמדות השפעה ולמעגל מקבלי ההחלטות כדי לדאוג ולטפל בערכי הליבה שחשובים לנו ולבוחרים שלנו – שמירה על צביון יום המנוחה במרחב הציבורי, חלוקה צודקת יותר של המשאבים העירוניים לצרכי חינוך, תרבות יהודית, תנועות נוער ועוד. למרות שאנו תנועה דתית, אנו מחויבים לשרת את כלל תושבי העיר מתוך ערבות הדדית. נפעל בכל הכוח לחיזוק העיר מכל הבחינות, כדי שרעננה תמשיך להיות מקום שנעים לגור ולחיות בה”.

“אנחנו משקפים את הפנים היפות של רעננה”

ארז ברט. קרדיט - מאיה קפל

ארז ברט. קרדיט – מאיה קפל

שם הרשימה: רעננה מכל הלב
במקומות הראשונים: יקי ודמני (מועמד גם לראשות העיר), עו”ד ארז ברט, מיכל ברם
אות הצבעה: וי
ההבטחות: “אנחנו הרשימה היחידה שמשקפת את הפנים היפות של רעננה”, אומר עו”ד ארז ברט. “החזון של הרשימה שלנו זה להביא לרעננה מקצוענות, חדשנות וקהילתיות. שלושה נדבכים אלו באים לידי ביטוי בכך שהרשימה משקפת את פניה של רעננה, בכך שאנחנו אנשי מקצוע כל אחד בתחומו, שבאים כדי לפעול למען הקהילה האורבנית, למען החזרת הצעירים והמשפחות ברעננה, למען בניה של קהילה מאוחדת ולא מפולגת, ולמען איחוד של חילונים ודתיים בעיר ושמירה על סטטוס קוו – וכל אלה הם פועל יוצא של אנשי הרשימה”.

“נקדם הפעלת תחבורת פנאי ציבורית בסופי שבוע”

עדית דיאמנט מרצ. צילום תומר נויברג

עדית דיאמנט מרצ. צילום תומר נויברג

שם הרשימה: מרצ רעננה חופשית
במקומות הראשונים: רונית וינטראוב (מועמדת גם לראשות העיר), עדית דיאמנט, צבי נדב
אות הצבעה: מרצ
ההבטחות: “סיעת מרצ רעננה החופשית מורכבת מחברים וחברות ותיקים בעלי ניסיון והישגים, ומחברים וחברות צעירים עם רעיונות חדשים”, אומרת עדית דיאמנט. “הסיעה תמשיך לקדם את רעננה להיות עיר חופשית, מתקדמת, ליברלית עם עירוניות בת קיימא. נמשיך לפעול למען אוכלוסיות שונות כמו אוכלוסיית הגמלאים, הנשים, הצעירים והנוער, הקהילה הגאה, העולים ובעלי הצרכים המיוחדים. נציב את החינוך בראש סדר העדיפויות, ונדאג ולשילוב חינוך לערכי שוויון ודמוקרטיה, עם דרכי הוראה וטכנולוגיות מודרניות. רעננה היא עיר שרוב תושביה הם חילונים המבקשים לכבד את אורח החיים שלהם ואת זכותם לבלות את סופי השבת על פי דרכם. אנו נדאג לכך שעיריית רעננה תמשיך לספק פעילויות תרבותיות בשבת, תקדם הפעלת תחבורת פנאי ציבורית בסופי שבוע ותעודד עסקים בתחום הפנאי לפעול בשבת”.

“אנחנו ממשיכים את דרכו של עוזי כהן ז”ל”

אילן כהן. צילום תמר מלין

אילן כהן. צילום תמר מלין

שם הרשימה: הליכוד רעננה
במקומות הראשונים: אילן כהן, עו”ד אבי יוסף, דינה בגריש
אות הצבעה: מחל
ההבטחות: “רשימת הליכוד למועצת רעננה, אשר אני עומד בראשה, היא שילוב עוצמתי של אנשי עשייה חברתית וחינוכית, שהרקורד האישי שלהם מדבר בעד עצמו והם בחרו בעשייה הציבורית על מנת למנף ולהעצים את שליחותם”, אומר אילן כהן. “כולנו מאמינים בכך שכאשר הלב פתוח – הדלת פתוחה ובכך אנו ממשיכים את דרכו של עוזי כהן ז״ל, סגן ראש העיר רעננה לשעבר. עם היבחרנו רעננה תשוב להיות ״פנינת השרון״ בחזות העיר, בפארקים ובשירות לתושב”.

“אנחנו אנשים שתורמים ובאים לעבוד”

איילת ארז-סגו. קרדיט: איציק קנטי

איילת ארז-סגו. קרדיט: איציק קנטי

שם הרשימה: רעננים
במקומות הראשונים: ניר קריסטל (מועמד גם לראשות העיר), איילת ארז-סגן, אמיר פוירמן
אות הצבעה: ק
ההבטחות: “לרשימת המועמדים שלנו יש מכנה משותף אחד – כולנו אנשים שעוסקים כבר שנים בפעילות התנדבותית למען הקהילה ברעננה”, אומרת איילת ארז סגן. “אנחנו אנשים שתורמים ובאים לעבוד, כולנו אנשי עשייה. אנחנו משתייכים לדור הוותיקים בעיר. אני גאה בקבוצה שסביבי. אלה בעלי עסקים שמתנדבים ועוסקים בעשייה קהילתית בעיר. אנחנו רוצים להחזיר את הקהילתיות בעיר, לקדם את מערכת ההשכלה והחינוך מהגיל הרך ועד התיכון, לקדם את תחומי הרווחה ולהגיע באופן יזום למי שצריך סיוע, לקדם את השירות לתושב – תושבי העיר כאן לא יודעים על התקציב וחלוקת המשאבים, זהו מצב שצריך להשתנות. ניר, מוביל הרשימה, הוא אדם בעל יושרה אינסופית, ולכן שאר חברי הרשימה הצטרפו אליו”.

“נהיה הנהגה קשובה לתושבים שמביטה בהם בגובה העיניים”

עופר בן דור

עופר בן דור

שם הרשימה: חיים ברעננה
במקומות הראשונים: חיים ברוידא (מועמד גם לראשות העיר), עופר בן דור, אנה פוזמנטיר
אות הצבעה: חנ
ההבטחות: “הנקודה החשובה ברשימה היא הנהגה שבאה בעצם לנהל את העיר הזאת, באופן כזה שהעיר תהפוך למודל כעיר שמתנהלת ביושרה”, אומר עופר בן דור. “אנחנו באים לייעל את כל התהליכים הבירוקרטים, ולהיות הנהגה קשובה לתושבים שמביטה בהם בגובה העיניים. הפן החברתי הוא מאוד מרכזי בראיה של הרשימה הזאת. אנשים מאוד חברתיים, מאוד רואים את הנושא של האוכלוסיות המוחלשות ואת השילוב הציבורי של אנשים שבאים מרקעים שונים. אני חושב שהעירייה בשנים האחרונות לא דאגה לאיך שרעננה תיראה בשנים הקרובות, ז”א לא הייתה תכנית אסטרטגית. ואנחנו, בניגוד לרשימות שמפריחות סיסמאות, באים במטרה ליישם תכנית אסטרטגית”.

“לא ניתן לאף גורם קיצוני לחבל במרקם המיוחד בין דתיים לחילוניים”

חבר המועצה חיים גולדמן. צילום ירון גרזון

חיים גולדמן. צילום ירון גרזון

שם הרשימה: באמונה
במקומות הראשונים: חיים גולדמן, צביה ברק, הרב רונן אביקיסר
אות הצבעה: שץ
ההבטחות: “רשימת באמונה הוקמה מתוך צורך לייצוג הציבור הדתי והמאמין ברעננה”, אומר חיים גולדמן. “בניגוד לרשימות אחרות, אצלנו יש ייצוג מלא לכולם – חרדים, מסורתיים ודתיים. הקפדנו לשלב שלוש נשים בשישייה הראשונה, שלושה צעירים בעשירייה ושני עולים שמייצגים את הציבור הצרפתי והאנגלו-סכסי. באמונה שמה לעצמה למטרה לחזק את הציבור הדתי וצרכיו, לטפל בבעיות הצריכות מענה מיידי: הקצאת קרקעות לבתי כנסת, הקמת מבנים לתנועות הנוער ושיפוץ המבנים הקיימים, הגדלת תקציבים לחינוך הדתי ולתרבות התורנית ושמירה על הסטטוס קוו. לא ניתן לאף גורם קיצוני ברעננה לחבל במרקם המיוחד בין דתיים לחילוניים. אנחנו לא מחפשים כיסא או שכר, באנו לשרת את הציבור באמונה”.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר