גבי טבקה, דניאל גורביץ'. צילומים פרטי, אולדיז רעננה
גבי טבקה, דניאל גורביץ'. צילומים פרטי, אולדיז רעננה

לו הייתי ראש העיר: בני נוער כותבים מה היו עושים אם היו נבחרים

לפתוח מקומות בילוי. לשפץ את אחוזה. להוריד את מחירי הדיור. לתגבר את קו שני בני נוער מרעננה כותבים מה היו עושים אילו היו נבחרים לתפקיד ראש העיר

פורסם בתאריך: 29.10.18 17:35

 

"הייתי פותחת מקומות בילוי ומורידה את מחירי הדיור"

דניאל גורביץ'צילום פרטי

דניאל גורביץ'
צילום פרטי

דניאל גורביץ, בת 17.5 מרעננה, תלמידת תיכון 'אוסטרובסקי'
"אם הייתי נבחרת לראשת העיר, אני חושבת שהייתי פותחת כמה מקומות בילוי בימי שבת, אין הרבה צעירים ברעננה כי כמעט הכל סגור, והעיר הפכה להיות די דתית. אני חושבת שאם יפתחו מקומות בילוי בסופי שבוע, יותר צעירים יגיעו לעיר כי יהיה מה לעשות. אם זה יפריע לדתיים, אז לא אפתח את המקומות קרוב לדתיים או לבתי כנסת כדי לא להפריע להם. זה חשוב ספציפית אצלנו, כי בהרצליה וכפר סבא יש המון מקומות בילוי שפתוחים בשבת, ובגלל זה צעירים מרעננה נוסעים לשם וגם נשארים שם. הייתי גם מגדילה את מספר מתקני הכושר, כי אז יהיה אפשר לעסוק בספורט בסופי שבוע ולהשתחרר משבוע העבודה או הלימודים בריצה או אימון.
הייתי גם פועלת להורדת מחירי הדיור ברעננה, כי היא נחשבת לעיר מאוד יקרה במושגים של דיור. אם יוזילו את מחירי הדיור, זה ימשוך יותר צעירים שיוכלו להרשות לעצמם מגורים בעיר. כמו כן, הייתי פועלת להפעלת תחבורה ציבורית בשבת. כי כשאני וחברים שלי רוצים לנסוע לראות סרט בכפר סבא או בגלילות לדוגמא, אין לנו איך להגיע לשם.
הדבר הכי חשוב אצל ראש עיר לדעתי הוא שיהיה זמין. שכל דבר שמישהו יבקש ממנו, הוא יקבל מענה. גם אם לא מידי, לפחות לקבל מענה של ‘אני אבדוק את זה, נראה אם זה אפשרי’. שפשוט יהיה זמין ונחמד. ראש עיר צריך להיות אכפתי וכנה לגבי מה שהתושבים שלו דורשים ממנו. אני גם חושבת שראש עיר צריך להיות אינטליגנטי כדי לראות את התמונה הכוללת בניהול עיר"

"הייתי משפץ לגמרי את רחוב אחוזה"

גבי טבקהצילום אולדיז רעננה

גבי טבקה
צילום אולדיז רעננה

גבי טבקה, בן 18.5 מרעננה, תלמיד תיכון 'אביב'
"אם הייתי נבחר לתפקיד ראש העיר, אז ההחלטה הראשונה שלי הייתה לשפץ לגמרי את רחוב אחוזה. הוא חייב שיפוץ רציני ודחוף. הייתי מחליף את כל הכביש והמדרכות. כמו כן, הייתי פועל להגביר את האכיפה נגד האופניים החשמליים, בכך שהייתי מציב פקחים שיעמדו באחוזה וכשיראו רוכב אופניים שלא רוכב כחוק הם יחרימו לו את האופניים ויתנו לו דוח. הייתי גם בונה מחדש את מועדון המרתף במקום חדש וגדול יותר – במרכז אחוזה או באזור לב הפארק. הייתי פועל לפתיחת חנויות ברחוב אחוזה בימי שישי בערב. הייתי דואג לביצוע פעילות גזם וגינון אחת לכמה חודשים בכל רחבי העיר. הייתי מטפל בהודעות שהעירייה מעבירה בדפי הפייסבוק שלה, לעיתים הן לא מספיק ברורות.
בתחום החינוך, הייתי משפץ בתי ספר באופן יסודי. התיכון שלי לדוגמא, תיכון ‘אביב’, נראה זוועתי ומוזנח ברמה שאין לך חשק להיכנס. הייתי פועל לתת מענה מהיר יותר לבעיות ניקיון, גינון ותשתית בעיר. הייתי פועל לשיפוץ קניון רננים, הוא כבר נראה ישן יחסית. בקניון הייתי פועל לבנות עוד קומה של פנאי ונוער- לעשות שם משחקייה, באולינג חדש ומקום שאפשר לשמוע בו מוזיקה חופשי. בנושא התחבורה הציבורית, הייתי מתגבר את הקווים 4, 29, ו-39 ומפצל את קווים 16 ו-8.
בשורה התחתונה, האחריות של ראש עיר היא קודם כל להיות בן אדם, ואחר כך ראש עיר. נדרש ממנו גם להיות קשוב לתושבים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר