דוכני פעילים מחוץ לקלפי
דוכני פעילים מחוץ לקלפי

"זהו יום מרגש", "עובר עליי יום נפלא", "אני מסתובב בעיר בהרגשה מצוינת"

כמה שעות לפני סגירת הקלפיות, שאלנו את המתמודדים על ראשות העיר, איך עבר עליהם היום ומהי תחושתם

פורסם בתאריך: 30.10.18 18:12

כמה שעות לפני סגירת הקלפיות, שאלנו את ששת המועמדים לראשות העיר רעננה שתי שאלות: 1. איך עבר עליהם היום עד עתה. 2. מהי תחושתם לקראת השעות האחרונות של יום הבחירות.

איתן גינזבורג: ״זהו יום מרגש, אני מסתובב בין הקלפיות, בתי הקפה והפארקים ומקבל תמיכה עצומה. יש ממש תחושה נהדרת באוויר. עם זאת חשוב לומר: הקרב צמוד וכל קול קובע. אנחנו נמשיך לחרוש את השטח עד הדקה האחרונה בתקווה לנצח כבר בסיבוב הראשון״.

רונית וינטראוב: "הבחירות ברעננה הן חגיגה אמיתית לדמוקרטיה. אני ומרצ רעננה גאים שמאות פעילי מרצ שוטפים את הרחובות, ומעודדים אנשים לצאת ולממש את זכותם הדמוקרטית. התושבים מרעיפים עלינו אהדה רבה ואנו אופטימיים מאוד לגבי התוצאות".

ניר קריסטל: "היום הזה עובר עליי נפלא, אני כל היום נמצא בשטח, ממריץ ומסייע לפעילים, נהנה מהחיים. יום מדהים, חגיגה אמיתית. אני נהנה לראות שיש אחוזי הצבעה גבוהים מהבחירות הקודמות, וזה בהחלט מראה שהתושבים מעורבים ומתעניינים וזה חשוב. אני מרגיש תמיכה אדירה ואני נהנה מכל רגע. השאלה כרגע היא מי עולה מולי בסיבוב השני. כל קול חשוב ומכריע, ולכן הכי חשוב לצאת להצביע".

רחלי בן ארי סקעת: "את הבוקר שלי התחלתי בהתרגשות ובפגישות עם התומכים, המתנדבים והצוותים שלנו ברחבי העיר. אנחנו מרגישים את ההתעוררות באוויר, מרגישים את הסחף. כל מי שעוד לא הצביע זה הזמן שלכם לעשות זאת, זה היום שלכם לשנות, וזה הרגע שלכם להצביע".

חיים ברוידא: "פתחתי את הבוקר בביקור בקבר הוריי ברעננה. משם הלכתי להצביע יחד עם בני המשפחה בבית הספר מגד, בית הספר היסודי בו למדתי. התקבלתי בהרבה מחיאות כפיים, חיבוקים וקריאות תמיכה. אין כמו לסגור מעגל במקום בו התחלתי כתלמיד. משם המשכתי לפגוש תושבים בקלפיות השונות, אחר כך עצרתי לאכול ולשתות כוס קפה. אני מרגיש תחושה מאוד טובה, רעננה רוצה שינוי, רוצה לצאת מהקיפאון שלה לדרך חדשה. לאחר מנוחה והתרעננות קצרה בבית אני ממשיך הלאה, הערב והלילה עוד ארוכים".

יקי ודמני: "אני מסתובב בעיר בהרגשה מצוינת, ומאמין שאוכל לנצח כבר בסיבוב הראשון. אני עובר קלפי קלפי ולוחץ ידיים ומרגיש שאני זוכה לאהדה חסרת תקדים. אני גם זוכה לטלפונים מאישים מובילים ברחבי הארץ שמביעים בי תמיכה, זה מאוד מרגש. בין המפגשים המרגשים היה גם יו״ר הליכוד ברעננה, אילן כהן, אחיו של עוזי כהן המיתולוגי ז״ל. אני מאמין שהתמיכה בי תלך ותגבר וכבר בחצות אהיה ראש העיר הבא של רעננה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר