ישיבת מועצת העיר
ישיבת מועצת העיר

ישיבת מועצה ראשונה כראש עיר: גינזבורג אישר שידור ישיבות לקהל הרחב

בישיבת המועצה הוחלט על שידור ישיר של הישיבות הבאות, על מינוי מייש אייזקסון כסגן ראש העירייה ושההנחה בארנונה לחיילי מילואים תדחה. וגם, היה מי שהפגין

פורסם בתאריך: 27.3.18 20:02

הערב התקיימה ישיבת המועצה הראשונה בניהולו של ממלא מקום ראש העיר, איתן גינזבורג. הישיבה נפתחה בדבריו של גינזבורג שהודיע שהחל מישיבת המועצה הבאה העירייה תשדר בשידור חי את הישיבה לקהל הרחב.

לאחר מכן בחרו חברי המועצה ברוב קולות את חבר המועצה, מיייש אייזיקסון לתפקיד סגן נוסף לראש העיר. עוד אישרה המועצה את מיניו של גזבר העיר החדש, יוסי מזרחי, שמחליף את אירית יהל שהתפטרה מתפקידה לפני כחצי שנה.
לפי הודעת העירייה בשבוע שעבר הייתה אמורה לעבור הערב הצעה למתן הנחה בארנונה בסך 5% לחיילי מילואים פעילים אך בישיבת המועצה מתברר כי עדיין לא ניתן להעניק את ההנחה. "עדיין לא ניתן לאשר ולבדוק את המשמעות התקציבית", אמר גינזבורג בישיבה, "אנחנו צריכים לבדוק כמה תושבים ברעננה יש כמשרתי מילואים פעילים ואנחנו נבקש ממנכ"לית העירייה לבדוק את המשמעויות התקציביות. אבקש להצביע לאימוץ עקרוני והדבר יובא לדיון נוסף". כל חברי המועצה הצביעו פה אחד להנחה עקרונית לאחר שיבוצעו כל הבדיקות הנדרשות.

בישיבה אישרה המועצה האצלת סמכויות ותפקידים של ראש העירייה החדש, כל חברי המועצה הצביעו בעד האישור למען חיים ברוידא שנמנע. עוד אישרה המועצה, התקשרות עם שירותי בריאות ככלית על מנת להקים מרכז לשירות הילד בקומה השנייה של גן ילדים בנווה זמר, הארכת הסכם עם העמותה למען האזרח הוותיק, לרבות הקמת והפעלת חדר כושר, אישור הצטרפות העיר רעננה לתכנית 'ברית ערים לאיכות חיים וסביבה', התוכנית הסביבתית החדשה של פורום ה 15.

עוד אישרה המועצה, יציאה למשא ומתן בנוגע למכרז פומבי חדש לאיסוף וסילוק פסולת  על ידי משאיות דחס ומנוף וקליטת אשפה משטח השיפוט של עיריית רעננה. דפנה קינן, היועצת המשפטית בעיריית רעננה אמרה: "לצערנו במכרז הקודם, מעט מאוד קבלנים ניגשו, רק שלושה, וכולם נתנו הצעות גבוהות ממה שקבענו ולכן ההצעות שלהם פסולות".

חברי המועצה אישרו תרומה בסך של 1,500 שקלים עבור אירוע התרמה שנתי של "קרן רועי לא אחסר". אישור תרומה על סך 1,500 שקלים לעמותת איל"ן. אישור תרומה על סך 5,000 שקלים לעמותת ידידי בית לוינשטיין.

חברת המועצה רחלי בן ארי סקעת שהגישה השבוע הצעה לסדר בנושא גביית ארנונה על ידי יועצים חיצוניים נעדרה מהישיבה.

במהלך כל השיבה עמדה תושבת העיר עם שלט עליו נכתב: "איתן גינזבורג מושחט, שקרן, נוכל".

ישיבת מועצת העיר

מפגינה בישיבת המועצה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר