ד"ר עדי גרנט צילום פרטי
ד"ר עדי גרנט צילום פרטי

מנהלת חדשה לשרות הפסיכולוגי בלוינשטיין

ד"ר עדי גרנט החליפה בתפקיד את ד"ר מיכאל פרלה. ד"ר גרנט: "בעיני המטרה שלנו כעובדי בית החולים לסייע לאדם ולמשפחתו, לשקם את גופו, נפשו וחייו לאחר שאלו עברו מהפך אקוטי או כרוני"

פורסם בתאריך: 19.11.18 17:53

מינוי חדש השבוע בבית החולים השיקומי לוינשטיין – ד"ר עדי גרנט החליפה את מיכאל פרלה בתפקיד מנהלת השירות הפסיכולוגי, לאחר שהאחרון כיהן בתפקיד בשנה וחצי האחרונות. ב – 13 השנים האחרונות שימשה ד"ר גרנט כפסיכולוגית אחראית במרפאה לשיקום ילדים ונוער בבית החולים לוינשטיין. במסגרת זו, עבודתה התמקדה בהערכה נוירופסיכולוגית ובטיפול בילדים ובני נוער שחוו סוגים שונים של פציעות ומחלות. כמו כן, ד"ר גרנט הינה פסיכולוגית מדריכה ובעלת ניסיון בשיטות טיפול שונות בניהן EMDR וכן מורשית לטיפול בהיפנוזה. משנת 2009 היא מרצה באוניברסיטת אריאל במסלול לתואר שני בפסיכולוגיה שיקומית ובתוך כך משלבת מחקר במסגרת עבודתה בבית החולים לוינשטיין.

"בעיני המטרה שלנו כעובדי בית החולים לסייע לאדם ולמשפחתו, לשקם את גופו, נפשו וחייו לאחר שאלו עברו מהפך אקוטי או כרוני. בתוך כך, אנו מחויבים לתת את השירות הטוב ביותר למטופל ולסביבתו ולסייע במיצוי הפוטנציאל השיקומי שלו", אמרה גרנט. "סקטור הפסיכולוגים, כחלק מהארגון ומהצוות הרב מקצועי, נרתם להשגת יעדים אלו באמצעות זיהוי מאפייני המטופל, אבחונם והטיפול בהם ובכך הוא גם מסייע להעצמת פעולתם של יתר הסקטורים. כראש סקטור, אני רואה לנגד עיני את העצמת היעדים הללו וחיזוקם באמצעות המשך קיום שיתופי פעולה פוריים עם הצוות הרב-מקצועי ובעלי תפקידים בבית החולים, חתירה לעבודה טיפולית ואבחונית מבוססת מחקר והמשך קידום וטיפוח ההכשרה המקצועית של הצוות הפסיכולוגי".

בתוך כך, לפני כשבועיים קיים בית החולים לוינשטיין בוקר נשי שכולו תרומה למען בית החולים. הבוקר נפתח בארוחת בוקר עשירה, ששילבה בין מטעמים ממטבח בית החולים ומטעמים מעשי ידיהן של מתנדבות עמותת ידידי בית החולים. בהמשך התכנסו הנשים למגוון הרצאות, מופע צחוק ושירה. באירוע הוצבו גם דוכני מכירה של תכשיטים, בגדים, כובעים ועוד. באירוע גויסו כ-25,000 ש"ח לטובת בית החולים.

עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין, עוסקת כל השנה בגיוס כספים לטובת בית החולים ומקיימת אירועי התרמה רבים ומגוונים למימון פעילויות שונות. שולה מליק, מנכ"לית העמותה, אמרה על יום ההתנדבות: "אני רוצה להודות לכל מי שנרתם והתנדב. כמיטב המסורת היה זה בוקר של כייף, שהוציא את כולנו מעט מהשגרה היומיומית המפרכת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר