בית חינוך איזורי צופית בבית ברל. צילום פרטי
בית חינוך איזורי צופית בבית ברל. צילום פרטי

שני אחים, תלמידי בית ספר איזורי בשרון, נדבקו בקורונה

כל התלמידים בכיתות האם של האחים, וצוותי ההוראה שבאו איתם במגע, נכנסו לבידוד. היום אמורה להתקבל החלטה אם לבצע לכולם בדיקות קורונה

פורסם בתאריך: 27.5.20 13:08

שני אחים, תלמידים בבית החינוך היסודי האזורי צופית, הנמצא בבית ברל, נדבקו בקורונה. תלמידי כיתות האם שבהם לומדים השניים, כמו גם צוותי ההוראה שאיתם באו השניים במגע, נכנסו לבידוד. כך מסרה המועצה האזורית דרום השרון שבית הספר הוא בשטח השיפוט שלה. מהמועצה האזורית דרום השרון נמסר ששני התלמידים נדבקו מבן משפחתם, שהם שוהים בבידוד בביתם מאז יום שישי (22.5) ושמצבם טוב. נציין שבית הספר צופית הוא בית ספר אזורי ולומדים בו תלמידים מכמה יישובים במועצה האזורית ובהם צופית, גן חיים, שדה ורבורג, רמות השבים וכפר מל"ל, וכן תלמיד אחד מכפר סבא. מהמועצה האזורית נמסר שהתלמיד מכפר סבא לא הגיע ללימודים בתקופה המדוברת כך שלא לבידוד.

"ראש המועצה אושרת גני גונן קיימה שיחות עם הרופאה המחוזית ד"ר חבקין, הרופאה האפידמיולגית ד"ר שולמן והאחות האפידמיולוגית רבקה שגב", נמסר מהמועצה, "בהתאם לתחקיר האפידמיולוגי ולהנחיות משרד הבריאות יכנסו לשהייה בבידוד כל מי שהיו במרחק של פחות משני מטר ויותר מרבע שעה עם שני התלמידים, החל מהתאריך 21.5. משמע תלמידי כיתות האם הרלוונטיות והצוות שבא עמם במגע. הבידוד יתקיים עד ה-4.6, כולל. בני משפחה של הצוות והתלמידים אשר בבידוד אינם צריכים לשהות גם הם בבידוד". עוד נמסר כי ראש המועצה דרשה ממשרד הבריאות לקיים בדיקות עבור כל התלמידים והצוות אשר באו במגע עם התלמידים שנדבקו והחלטה לגבי כך אמורה להתקבל היום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ריי

    איך לא? אני רואה אותם יום יום הולכים בלי מסכות כאילו אין ולא היה קורונה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר