יחידות אירוח בית לוינשטיין, צילום יד שרה izik yanasovitz
יחידות אירוח בית לוינשטיין, צילום יד שרה izik yanasovitz

תושבי רעננה תרמו יחידות אירוח לטובת אנשים שבני משפחותיהם מאושפזים בבית לוינשטיין

מחמם את הלב: בני משפחת וולף מרעננה תרמו יחידות אירוח שיספקו פתרון עבור קרובי משפחה של אנשים המשתקמים בבית לוינשטיין. יחידות האירוח נחנכו במרכז יד שרה בצמוד לבית החולים

פורסם בתאריך: 29.1.23 08:19

בית החולים השיקומי בית לוינשטיין ברעננה משרת את כל תושבי המדינה. אולם מזה שנים רבות ניצבת בעיה קשה בפני משפחות המאושפזים הבאים לסייע ליקיריהם ואשר זקוקים לחדר או דירה בקרבת בית החולים, על מנת שיוכלו להגיע לשם מדי יום בקלות ובמהירות. עד כה לא היה כל פתרון זמין כזה בקרבת בית החולים, וכל המעורבים בדבר נאלצו להשיב בשלילה לבקשות המשפחות. אולם, מעכשיו חל שינוי משמעותי ונמצא פתרון.

בשבוע שעבר נחנך ביד שרה, הצמוד לבית לוינשטיין, אגף ייחודי הכולל שישה חדרי אירוח לטובת המבקרים את יקיריהם המאושפזים בבית לוינשטיין. אגף חדרי האירוח נתרם על ידי ארי וחנה וולף, תושבי רעננה, בשיתוף קרן הצדקה נח וולף משיקגו שהקים אביו של ארי. חדרי האירוח נתרמו לזכרה של אם המשפחה מלכה פרל (מרלין) וולף שבימים אלה מלאה שנה לפטירתה.

בטקס המרגש נשאו דברים מייסד ויו"ר מרכז יד שרה אורי לופוליאנסקי, ראש העירייה חיים ברוידא, מנכ"ל יד שרה מוישי כהן והתורם ארי וולף. וולף ציין בדבריו כי אמו הייתה אשת חסד וכשהוא שמע על הצורך בחדרי אירוח עבור משפחות המאושפזים בבית לוינשטיין הוא הרגיש שזו ההנצחה המתאימה ביותר לאמו שהייתה ידועה במידת הכנסת האורחים שלה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

עוד השתתפו בטקס מנהל בית החולים בית לוינשטיין ד"ר חגי אמיר, מנהל סניף יד שרה רעננה משה מנדל, בני משפחת וולף מרעננה ומארצות הברית, פרופ' עמיצור ולאה ברק ויו"ר המועצה הדתית רעננה אריה פרידמן.

מי שרוצה להתארח במקום ישלם באמצע השבוע סכום סמלי של כ-200 שקלים ללילה. בשבתות – נותנים פיקדון. בצאת השבת המתארחים יחליטו אם הם רוצים לקבל חזרה את הפיקדון או לתרום את כולו או חלקו ליד שרה. להזמנת החדרים יש להתקשר דרך מוקד ארצי *6444

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר