סימה פרי. צילום דני שביט
סימה פרי. צילום דני שביט

סימה פרי תתמודד בבחירות לראשות העירייה

אין מדובר עדיין בהכרזה רשמית, אך פרי אמרה: "לכל אורך הדרך אמרתי שאם זאביק לא מתמודד אני מתמודדת"

פורסם בתאריך: 29.11.17 11:09

ממלאת מקום וסגנית ראש העירייה, סימה פרי, אמרה הבוקר לצומת השרון כי תתמודד בבחירות לראשות העירייה. זאת לאחר שזאב בילסקי הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות. יצויין כי אין מדובר בהכרזה רשמית, אך פרי אמרה: "אני לכל אורך הדרך אמרתי שאם זאביק לא מתמודד אני מתמודדת".

בנוסף לתפקידה כסגנית וממלאת מקום ועכשיו גם מתמודדת לראשות העיר פרי מכהנת כיו"ר ארגון נבחרות הציבור ברשויות המקומיות בישראל. כחלק מתפקידה יזמה פרי השבוע מפגש חברות מועצה מאזור המרכז, לשיח מונחה שעסק באתגרים הייחודיים ודרכי ההתמודדות של נשים בפוליטיקה המקומית, במטרה למפות אסטרטגיות פעולה מוצלחות וכלים מעשיים למתמודדת והכנת מדריך מעשי לבחירות 2018. "רעננה מהווה דוגמא ומופת לשוויון מגדרי סביב שולחן מקבלי ההחלטות וכן באיוש משרות בכירות בשדרה הניהולית בעירייה", אומרת היום פרי, "הגיע הזמן  לשנות את התרבות הפוליטית ברשויות רבות מאוד בארץ המדירה נשים מהרשימות או דוחקת אותן למקומות לא ריאליים. אני קוראת לנשים המעוניינות להשפיע ולקדם אג'נדות ביישובן, להציג ולהציע את מועמדותן לראשות הסיעות ולהציב יותר ויותר נשים במקומות ריאליים ברשימותיהם".

מפגש חברות מועצה מאזור המרכז ברעננה

מפגש חברות מועצה מאזור המרכז ברעננה

 

 

כיום, מתוך 256 ראשי רשויות המכהנים בישראל שש בלבד הן נשים – שיעור של כ-2% בלבד. נשים מהוות רק 13% מכלל חברי המועצה בישראל, ב-98 רשויות אין כיום כל ייצוג לנשים.  למותר לציין, כי ייצוג נמוך זה של נשים בשלטון המקומי, רחוק מלשקף את שיעורן באוכלוסייה ואין חולק כי לא חסרות נשים המוכשרות וראויות לכהן כנבחרות ציבור ולהוביל את העשייה הציבורית ברשויות המקומיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר