חבר המועצה שי אבן. צילום יח"צ
חבר המועצה שי אבן. צילום יח"צ

שי אבן מודיע על פרישתו מסיעת מרצ ואומר: "יהיו פה הפתעות בבחירות הקרובות"

אבן אמר לצומת השרון כי הפרישה הגיעה בעקבות מיצוי ושהוא לא שולל ניהול קמפיין של מתמודדים מכל הסיעות לראשות העיר

פורסם בתאריך: 6.12.17 14:08

חבר מועצת העיר מטעם סיעת מרצ ומייסד התנועה "ישראל חופשית", שי אבן, הודיע הבוקר כי הוא עוזב את הסיעה ברמה הארצית והמקומית כ-20 שנה. אבן אמר הבוקר לצומת השרון כי הוא הגיע למיצוי במקומו הנוכחי ברמה המקצועית והאישית ומתוך כך בוחר לעזוב את מרצ ולבחון מחדש את דרכו בפוליטיקה המקומית.

הבוקר כתב אבן בעמוד הפייסבוק שלו כי: "מפלגה היא בית, אבל לפעמים צריך לעבוד דירה. כמעט 20 שנה אני ב- מרצ, ו- מרצ רעננה. ביצעתי כמעט כל תפקיד אפשרי לאורך הדרך: כדרג נבחר במפלגה, כחבר מועצת העיר רעננה מטעם מרצ ובמגוון של תפקידים מקצועיים ובראשם קמפיינר מוערך. אחרי המסע הארוך הזה, אני מרגיש שהגעתי למיצוי. שלא יהיה לכם ספק: אני לא הולך לשום מקום. אמשיך לתקוע יתדות בעולם הפוליטי, אך באפיקים שונים מבעבר".

בשיחה שערכנו איתו הבוקר סיפר אבן על ההחלטה ועל התוכניות לעתיד. "אני הגדרתי לעצמי שאני לא אצליח להגיע לדרך חדשה אם אני לא אצא מהבית הקודם. ולכן מבחינתי הכל פתוח, גם פוליטית וגם מקצועית. במקצוע שלי אני קמפיינר, עשיתי הרבה קמפיינים ארציים ומוניציפאליים בבחירות המקומיות כאן ברעננה ובערים אחרות. אז זה חלק מהעניין ואני פתוח להצעות גם ברמה הפוליטית וגם ברמה המקצועית. אני בקשר עם הרבה אנשים אבל אני עדין לא יודע מה יהיה".

האופציה לנהל קמפיין של מתמודד לראשות עיריית רעננה רלוונטית עבורך?

"כן, זו בהחלט אופציה. לא היה לי חוזה בלעדיות עם מרצ, זה נגמר ואני בהחלט פתוח להצעות גם ברעננה וגם בערים אחרות. מי שחולה בחיידק הפוליטי אין לו תרופה".

מה אתה חושב שיהיה פה בבחירות הקרובות?

"יש אנשים טובים שכבר נמצאים על הקווים. עוד מוקדם להעריך את המערכת הפוליטית, יש עוד כמעט שנה לבחירות. מה שבטוח שלא היו בחירות כאלה ברעננה מאז 1988. גם ראש עיר וגם המועצה נבחרים מחדש בבחירות פתוחות לחלוטין. ב-1988 ואז היו הרבה הפתעות שאף אחד לא העריך אני מניח שזה יהיה המקרה גם בבחירות הקרובות".

 

מה עם להתמודד לראשת העיר בעצמך?

"היו אנשים שאמרו לי שאני צריך לעשות את זה. לי זאת נראית הקרבה גדולה מידי ואולי לא פורפורציונלית. אבל אין חבר מועצה שלא רוצה להיות סגן ואין סגן שלא להיות ראש עיר ואין ראש עיר שלא רוצה להיות שר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר