מוקד טלפוני. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
מוקד טלפוני. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מי המתמודד שעורך סקרים טלפוניים לתושבי העיר?

למערכת "צומת השרון" נודע כי בימים האחרונים מקבלים תושבים טלפונים מחברת סקרים בהם הם נשאלים על מועמדים לראשות העירייה. כשהם שואלים מטעם מי הסקר הם נענים כי הדבר חסוי

פורסם בתאריך: 11.12.17 17:52

למערכת "צומת השרון" נודע כי בימים האחרונים מקבלים תושבי העיר טלפונים מחברת סקרים בהם הם נשאלים על מועמדים לבחירות לראשות העירייה שיתקיימו באוקטובר 2018. כששואלים התושבים את הנציגים הטלפונים בשם מי נשלחו הם מקבלים תשובה כי הדבר חסוי. בסקר נשאלים התושבים האם הם מרוצים מתפקודו של ראש העירייה הנוכחי, זאב בילסקי, ולמי מבין שש המועמדים הם היו מצביעים בבחירות: סימה פרי, איתן גליק, איתן גינזבורג, רונית וינטראוב , חיים ברוידא או ניר קריסטל. לאחר מכן נשאלים התושבים מה הם היו רוצים לשנות בעיר ומה הכי מפריע להם. כמו כן נשאלו מה דעתם על התחרדות העיר והאם המלצה של ראש העירייה נוכחי על מתמודד תשפיע על בחירתו.

אבי גבע, מנהל קבוצת הפייסבוק "פורום תושבים רעננה" מספר כי בימים האחרונים פנו אליו כבר מספר פעמים בטלפון בבקשה שיענה על הסקר אך עד כה לא הודה אף אחד מהמתמודדים המוצגים בסקר כי הוא זה שערך איתו.

 

"אתמול קיבלתי שיחה ולא יכולתי לדבר והיום שוב התקשרו", מספר תושב העיר שקיבל שיחה מחברת הסקרים, "מאוד הופתעתי שכבר בשלב כזה שיש עוד כל כך הרבה זמן עד הבחירות יוצא כזה סקר. אני מניח שאחד המתמודדים, בין אם נכלל ברשימת הסקר או לא מנסה לבדוק את השטח תרם התמודדותו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר