ערן לוי
ערן לוי

נווה זמר: דובר הועד מקים תנועה עצמאית שתרוץ למועצת העיר

תושב העיר מזה 12 שנה, דובר ועד שכונת נווה זמר בהווה ויו"ר ועד שכונת לב הפארק בעבר, ערן לוי, הודיע על הקמת רשימה עצמאית שתרוץ למועצה בבחירות 2018

פורסם בתאריך: 25.12.17 07:44

הדובר של שכונת נווה זמר, ערן לוי, הודיע השבוע כי הוא עומד להקים רשימה עצמאית שעתידה לרוץ בבחירות הקרובות למועצת העיר. לוי (44) נשוי ואב לשלושה מתגורר ברעננה מזה 12 שנה. לפני כשנה עבר משכונת לב הפארק, שם כיהן כיו"ר הועד, לשכונת נווה זמר והוא מספר כי ההחלטה להקים רשימה עצמאית  שתיקרא: "חלק- חברה למען קהילה", התקבלה לאחר שקיבל פניות מתושבים. "ידוע לי כי עשייה ציבורית מלווה בהקרבה אישית לצד סיפוק עצום", כתב לוי בעמוד הפייסבוק שלו, "מחד גיסא פרגון ותמיכה של תושבים מרוצים ומאידך גיסא חוסר שביעות רצון של אחרים. תנו בי את האמון, ואני מתחייב להיות זה שישרת אתכם נאמנה ואעשה כל שביכולתי עבורכם במסגרת מטרותינו המשותפת".

"עד עכשיו הייתי עסוק גם בעניינים אישיים וגם נבחנתי בבחינה האחרונה של לשכת עורכי הדין ,מה שאומר שחודשיים שלושה הייתי מחובר לספרים ולא הייתי פנוי לזה", מספר לוי לצומת השרון, "עכשיו סיימתי עם הנושא של הבחינה והתפניתי. אני נמצא על פרשת דרכים, יש לי עסק ואני בכל מקרה גם פעיל בשכונה ותמיד עסוק בעשייה קהילתית. שקלתי את הנושא ברצינות והחלטתי ללכת על האתגר. אנחנו ממש בשלבים הראשונים וכרגע אני בונה את הצוות הראשוני. אני מחפש אנשים מאוד ספציפיים כי אני מקים רשימה עצמאית לחלוטין שהיא אנטי מפלגתית ואני רוצה אנשים טובים וחדשים שהם לא בעלי אינטרסים. למרות הצעות שקיבלתי אני לא רוצה ללכת עם אנשים מהמערכת הקיימת כי אני רוצה אנשים חדשים".

יש לי תוכנית שמבחינתי היא מאוד מהפכנית", מוסיף לוי, "יש לי רעיונות שעוד לא שמעתי שאף אחד דיבר עליהם שאפרט אותם בהמשך. אני רק יכול להגיד שהקטע של חברה למען קהילה זה המרכז של הדברים".

 

 

 

להתמודד לראשות העיר זו גם אופציה?

"ממש לא. רק למועצה. קודם צריך ללמוד ולהכיר את המערכת ובעתיד השמיים הם הגבול".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר