סימה פרי מכריזה על מועמדותה לראשות העיר
סימה פרי מכריזה על מועמדותה לראשות העיר

"יש בעיר אנשים שמחפשים כותרת ומנסים ללבות יצרים בנושא חילוניים ודתיים"

כך אמרה אתמול סימה פרי, בערב הכרזת מועמדותה לראשות העיר. עוד אמרה פרי: "צריך לפתוח מקומות בשבת לא ליד מקומות דתיים"

פורסם בתאריך: 31.12.17 10:12

כ- 100 איש הוזמנו הערב למפגש בביתה של סגנית וממלאת מקום ראש העירייה, עו"ד סימה פרי, בו הכריזה רשמית על מועמדותה לראשות העירייה בבחירות שיתקיימו באוקטובר 2018. בין המוזמנים נכחו גם חברי מועצת העיר, אלי אלוש ומייש איזקסון.

את הערב פתחה פרי בתודה לקהל הרב שהגיע, ביניהם, אנשים שמלווים אותה ב-20 שנות פעילותה ברעננה. פרי סיפרה איך הגיעה לרעננה לפני כשערים שנה עם בעלה ושתי בנותיה הגדולות כאשר בתה השלישית נולדה מספר ימים לאחר המעבר. "מאז שהגעתי לרעננה אני הרגשתי שאני חלק מרעננה ורעננה היא חלק ממנה" אמרה פרי, "בעשר שנים שהייתי פעילה בוועדי ההורים פעלתי רבות למען קידום החינוך, למען הילדים, למען הסביבה, דאגתי לכל הורה שפנה אלי לעזרה".

לאחר מכן המשיכה וסיפרה פרי על האתגרים שחוותה במהלך השנים במועצת העיר ועל חשיבות נוכחות נשית בעיריות. כמו כן התייחסה פרי לנושא הססטוס קוו שבוער בתקופה האחרונה בעיר. "גם בקדנציה הקודמת שלי היו אנשים שמחפשים לעצמם כותרות ומנסים ללבות יצרים בנושא של חילוניים ודתיים ברעננה, אני יצרתי כמה מפגשים בין חילונים לדתיים ולמרות שהייתי באופוזיציה זכיתי לשיתוף פעולה יוצא דופן וקיימנו שולחנות עגולים שבהם דנו בכל הנושאים שקשורים לשבת, בין אם זה פתיחת עסקים או תחבורה ציבורית בשבת. אני חושבת שצריך להראות את המקרב והמחבר בין אנשים. גם היום בכל הנושא שעלה אני חושבת שצריך לכבד את האחר ולשמור על הסטטוס קוו, צריך לכבד את הציבור החילוני, להשאיר מקומות פתוחים מצד אחד ומצד שני לא לפתוח מקומות ליד בתים של דתיים".

את דבריה סיימה פרי ואמרה: "אז כן, אני מעידה על עצמי שאני נגועה בחיידק הפוליטי והחלטתי לקחת את העשייה הציבורית שאני עוסקת בה 20 שנה, צעד אחד קדימה את הניסיון הפוליטי  המוניציפלי הרב שצברתי, את הכרותי עם העיר ואת צרכיה. את החיבור שלי ואת מחויבותי לכל הקהלים בעיר, ילדים נוער צעירים מבוגרים וותיקים מכל המגזרים, יחד עם התמודדותי ואם מה שאני מביאה איתי אהבתי לעיר ולתושבים ולהכריז על התמודדותי לראשת העיר רעננה בבחירות הקרובות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר