צילום אור ירוק
צילום אור ירוק

2017: שמונה ילדים נפגעו בתאונות דרכים ברעננה

בעשור האחרון נפגעו ברעננה 58 ילדים בתאונות כאשר השיא היה בשנת 2009 אז נפגעו בעיר 11 ילדים

פורסם בתאריך: 15.1.18 08:16

שמונה ילדים בגילאי 0-14 נפגעו ברעננה בתאונות דרכים בעת נסיעה ברכב בעשרת החודשים הראשונים של שנת 2017.  סך הכל, על פי נתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בעשור האחרון נפגעו ברעננה 58 ילדים בתאונות כאשר השיא היה בשנת 2009 אז נפגעו בעיר 11 ילדים.

ברחבי הארץ נפגעו 1,605 ילדים בתאונות דרכים בעת נסיעה ברכב בעשרת החודשים הראשונים של שנת 2017. למעלה ממחצית מהם (842), נפגעו בתוך הערים והיישובים. בשנת 2017 (חודשים ינואר-אוקטובר) נהרגו בתאונות דרכים שישה ילדים (בגילאי 0-14) שנסעו ברכב, ונפצעו באורח קשה 24 ילדים.

 

 

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "ילדים רבים נפגעים בעת נסיעה ברכב, מאחר ולא היו חגורים בחגורת בטיחות או במושבי בטיחות בהתאם לגילם. הורים פשוט לא חוששים לנסוע בצורה שמסכנת את הילדים כיוון שהם לא רואים משטרה בדרכים. הגברת אכיפה תסייע בהעלאת המודעות של ההורים לסכנה הגדולה שבאי חגירת הילדים בעת נסיעה ובנהיגה בטוחה עם הילדים ברכב. המשרד לביטחון פנים חייב לשים בראש סדר העדיפויות את החזרת הנוכחות המשטרתית לכבישים ולרחובות, להוסיף את הניידות הנדרשות לכבישים ולהרתיע נהגים מלסכן חיים"

ארז קיטה. צילום אור ירוק

ארז קיטה. צילום אור ירוק

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר