ניר קריסטל
ניר קריסטל

ניר קריסטל לחברי המועצה: "המחליף של בילסקי צריך להיות מישהו שלא מתמודד בבחירות"

במכתב ששלח קריסטל לחברי המועצה הוא הביע חשש כי המתמודדים לראשות העיר יהיו עסוקים בקמפיין הבחירות במקום בלנהל אותה

פורסם בתאריך: 24.1.18 12:56

חבר מועצת העיר מטעם האופוזיציה, ניר קריסטל, מבקש היום (ד') מחבריו למועצה להצביע בבחירות להחלפתו של בילסקי, למועמד שלא מתמודד לראשות העיריייה בבחירות 2018. קריסטל שלח הבוקר מכתב לכל חברי מועצת העיר: "אני מבקש להציע לחבריי למועצת העיר, כי נבחר כולנו יחד במועמד/ת מקרב חברי המועצה, אשר אין בכוונתו/ה להתמודד על תפקיד ראש העיריה הבא של רעננה בבחירות של 30.10.18", כתב קריסטל.

בקשתו של קריסטל מגיעה לאחר שהשבוע הודיע, ראש העירייה, זאב בילסקי כי יפרוש מתפקידו בחודשיים הקרובים לטובת תפקיד יו"ר מטה הדיור במשרד האוצר. מכיוון שהבחירות כאמור יתקיימו רק באוקטובר על המועצה להחליט על מחליף. מועמד שיזכה בחצי מקולות חברי המועצה ייבחר.

"הצעתי זו נובעת מן הטעם שמועמדים אשר רואים עצמם כמתחרים על תפקיד ראש העיריה הבא של רעננה, יידרשו להקדיש את כל מאמציהם ומרצם לטובת ההיערכות לבחירות והמרוץ לראשות העיר", כתב קריסטל במכתבו, "ידוע וברור לכל חברי מועצת העיר מה דורש מרוץ שכזה מבחינת ההשקעה של הזמן, הארגון והתקציב.כל מתמודד/ת לראשות העיר, לו ייכנסו היום לתפקיד של ראש עיר זמני/ת, יידרשו באופן טבעי לחלק זמנם בין ניהול ענייני העיר, לניהול קמפיין הבחירות. מן הסתם, תשומת הלב, לא תהיה מופנית כל כולה לענייני העיר, ומאידך, יש להביא בחשבון כי כניסתו/ה של ראש עיר זמני/ת, משמעה תהליך של למידה, התארגנות ועוד שגם הם אורכים זמן יקר. לכל היותר יעמדו לידי ראש עיר זמני/ת רק 7 חודשים ובתוך זה כלול גם קמפיין בחירות, ומכאן שלקיחת אחריות זו על ידי מועמד/ת לראשות העיריה בבחירות תהיה בבחינת חוסר אחריות ועוול כלפי תושבי רעננה אשר בחרו אותנו לנהוג באחריות למענם, בנכס החשוב להם ביותר, איכות חייהם בעיר מגוריהם".

 

חברו של קריסטל באופוזיציה, חיים ברוידא, הגיב היום למכתבו של קריסטל: "היוזמה שעלתה יכולה לשמש פיתרון נכון לנטישת המנהיגות בעיר. בוודאי למנוע בימים קשים אלה תכססנות פוליטית מכל סוג ומחול שדים. כל חברי מועצת העיר, ללא יוצא מן הכלל, חייבים להבין שהם כיום כגוף אחד בבחינת המבוגר האחראי. בלי קואליציה ובלי אופוזיציה. אלא לעבור את הימים הללו באחריות ציבורית מחייבת את השליחות. לסייע ככל שניתן להעביר את השילטון בצורה חלקה למי שיבחר. בהחלט יכולים ללכת על המתכונת של זקן חברי המועצה שימלא את התפקיד עד לבחירות וכולם ללא יוצא מהכלל ניתן לו כתף. זה מבחן המנהיגות האמיתי שלנו נבחרי הציבור ברעננה".

 

 

 

 

 

 

קריסטל הודיע  לאחרונה כי בבחירות הקרובות ירוץ למועצת העיר עם רשימה עצמאית ושהוא שוקל ריצה לראשות העיר. "נאה דורש – נאה מקיים", הוסיף קריסטל במכתבו, "אבקש להבהיר כי כפי שהצהרתי בעבר, אני בוחן בימים אלה את האפשרות לרוץ לראשות העיר בבחירות של 30.10.18 ומקים בימים אלה את רשימת "רעננים", רשימה עצמאית למועצת העיר. בשל כך אני מבקש להצהיר בפניכם כי אין בכוונתי להציג מועמדות לתפקיד הזמני מן הטעמים שהצגתי לעיל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מאיר

    יש עוד אפשרות/הצעה
    לפנות בדחיפות למשרד הפנים ולבקש להקדים הבחירות לסוף חודש מרץ .
    כך כולם יהיו נשכרים:
    העיר לא תישאר עם ווקום ,
    לא יהיו מאבקי כח על התפקיד הזמני שמן הסתם ייתן מקדמה למתמודד זה או אחר,
    ואנחנו התושבים "נרוויח" מערכת בחירות עינינית וחסכונית ועיר עם ראש/ת עיר נבחר החל מתום עבודתו של בילסקי.

  2. קלוד

    יש לפנות בדחיפות למשרד הפנים ולבקש לקיים הבחירות במרץ-אפריל. זה יפתור את כל הבעיות ויחסוך הרבה לכולם
    הרי תושבי העיר מכירים את הנפשות הפועלות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר