הכניסה לגן צ'לו בנווה זמר
הכניסה לגן צ'לו בנווה זמר

גן צ'לו: התקרה נוזלת, אין הצללה בחצר והכניסה לגן מלאה בסלעים

הורים לילדים בגן בשכונת נוה זמר, מתלוננים על בעיות רבות ועל כך שגלל ליקויים ילדיהם נפצעו במהלך השנה

פורסם בתאריך: 8.6.17 07:49

הורים לילדים הלומדים בגן צ'לו בשכונת נווה זמר בעיר מתלוננים כי בגן, שנפתח בתחילת השנה הנוכחית, ישנם מספר ליקויי ולמרות פניות חוזרות ונשנות של ההורים העירייה לא עשתה דבר. בעקבות כך וועד השכונה של נווה זמר הוציא בשבוע שעבר מכתב בנושא הגן לעירייה. "בראשון לספטמבר השנה  נפתחו בשכונה שלושה שגני ילדים כמו שהעירייה הבטיחה", מספרת יפעת, אם לילדה בגן צ'לו, "על פניו הכל היה נראה בסדר. לפני פתיחת השנה הייתה פגישה עם ההורים שם נאמר לנו שהעירייה עשתה תכנון מאוד קפדני בחצר הגן ושבמשך השנה יבנו בה משהו יפה. במשך השנה הדבר לא קרה והיום בגינה יש בולי עץ ואבנים גדולות וכל מיני דברים שיש בהם איזשהו אלמנט של סכנה. במשך השנה היו ילדים שנפצעו מהגינה וילד שפתח את הראש ונזקק לתפרים. פנינו מספר פעמים לעירייה בבקשה לשנות את חצר הגן אבל היא לא מוכנה  בטענה שהחצר נבנתה על פי איזשהו תקן של משרד החינוך. עוד טענו בעירייה שהחצר בטיחותית לילדים אבל אנחנו כהורים, מהניסיון שלנו יודעים שהיא לא בטיחותי. צוות הגן נדרש לפקוח שבעת אלפים עיניים כדי שילדים לא ימעדו ולא ירוצו או יטפסו. בנוסף ילדים נפצעים הרבה פעמים מדובר אמנם בפציעות קלות של סימנים כחולים, שריטות ושפשופים אבל היה גם את המקרה של הילד שפתח את הראש".

התקרה בגן צ'לו

התקרה בגן צ'לו

לטענת יפעת גם נושא ההצללה בחצר טעון שיפור. "ההצללה בחצר היא חלקית בלבד", היא אומרת, "יש לנו תמונות משעות מוקדמות בבוקר ויש שם 90 אחוז שמש. ההצללה היא על גבי חלק מאוד ספציפי בחצר ולא על כל החצר. אני באופן אישי לקחתי על עצמי לטפל בעניין הזה כי הבת שלי חזרה מהגן שרופה מהשמש פעמיים. התקשרתי לעירייה והבטיחו לי שיעבירו את הפנייה שלי. אמא אחרת שהתקשרה למוקד נענתה בהודעת וואסטפ  שהצללה נעשתה על פי תכנון וכרגע העירייה לא מתכוונת לתגבר אותה. אני שולחת את הילדה שלי לגן ועיריית רעננה מייבשת אותה בשמש. גם במבנה של הגן יש ליקויים. כבר למעלה משבועיים שיש טפטוף מהתקרה  של הגן  עד כדי כך שצוות הגן שם שם גיגית. גם הצוות וגם ההורים פנו לעירייה ורק אחרי שבועיים אמרו שיגיע מישהו שאמור לפתור את הבעיה וגם זה עדיין לא קרה. עוד טוענת יפעת שגם הגישה לשני הגנים שבמתחם מלאה באבנים גדולות. "מכיוון שנווה זמר היא שכונה מתפתחת יש בכניסה למתחם אבנים זרוקות. כשאנחנו מביאים את הילדים בבוקר אנחנו מחנים את האוטו והילדים רצים פנימה לגן והם תמיד נופלים, הבת שלי נופלת שם כל שני וחמישי. אחרי תחנונים עשו שם מדרכונת אבל את רוב השטח לא סידרו. העירייה אומרת לנו שאין לה כרגע מה לעשות אם זה למרות תלונות בנושא. הם טוענים שהכניסה היא לא באחריותה אלא באחריות הקבלן אבל הם בעצם אחראים על הקבלן. הילדה שלי אוהבת את הגן יש שם צוות ואנשים מדהימים. אני חושבת שלעירייה הייתה כוונה טובה בבניית הגן אבל זה התפקשש והם לא מתקנים".

החצר בגן צ'לו

החצר בגן צ'לו

מעיריית רעננה נמסר:  "אריח מתקרה אקוסטית שנרטב בגן צ'לו כתוצאה מנזילה במזגן יוחלף באריח חדש. במקום הוקם שביל גישה מרובד באספלט זמני להבטחת גישה בטוחה ולנוחות ההורים והילדים. עם סיום עבודות התשתית בסביבה, יוחלף האספלט הזמני באבנים משתלבות. בגן קיימת הצללה העומדת בתקנים. בקשת  ההורים להוספת הצללה נבחנת. יודגש כי גינת המשחקים בגן נבדקה ואושרה על ידי מכון התקנים, כעומדת בכל תקן נדרש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שולי

    הכניסה לבנים ממש א ל ממש לא נראית ככה!!! נכון שעובדים שם אבל הכל מגודר. הכנחסה לגנים בטוחה ונוחה. די לחפש רייטינג באמצעות הטעייה ושקרים!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר