איתן גינזבורג
איתן גינזבורג

נכנס למירוץ: איתן גינזבורג הודיע שיתמודד על ראשות העיר

הערב הודיע איתן גינזבורג כי הוא יתמודד על ראשות העיר בבחירות 2018. לצומת השרון הוא אומר: "החלטתי להתמודד לאחר שחברי זאביק בילסקי הודיע שאינו מתכוון להתמודד לכהונה נוספת"

פורסם בתאריך: 6.2.18 18:07

הערב (6.2) פרסם בעמוד הפייסבוק שלו, חבר מועצת העיר ומי ששימש כסגן ומ"מ ראש העירייה לשעבר, עו"ד איתן גינזבורג, כי הוא מתכנן להתמודד על ראשות העיר בבחירות שיתקיימו באוקטובר 2018.

"החלטתי להתמודד לאחר שחברי זאביק בילסקי הודיע שאינו מתכוון להתמודד לכהונה נוספת", אומר הערב גינזבורג לצומת השרון, "זה משהו שהבשיל אצלי במשך תקופה ארוכה. אני מאוד אוהב את רעננה ובקדנציה האחרונה, כשעבדתי צמוד לבילסקי כסגן ומ"מ ראש העירייה, ולמדתי ממנו רבות על האופן שבו מנהלים עיר, על השיקולים השונים בקבלת החלטות ועוד, הבנתי שזה המקום שאליו אני רוצה להגיע. לאור הניסיון הניהולי שצברתי וההגרות המעמיקה עם הנעשה בעירייה, אין לי ספק שאבצע את השליחות הציבורית הזו על הצד הטוב ביותר".

מה דעתך על עזיבתו המוקדמת של בילסקי לתפקיד יו"ר מטה הדיור במשרד האוצר?

"בילסקי הודיע בזמן, ובצורה הוגנת, שהוא לא מתכוון להתמודד מחדש. אני מצטער על עזיבתו אבל יכול להבין אותו לאור גודל המשימה הלאומית שלקח על עצמו. הוא לא עוזב באמצע הקדנציה אלא חצי שנה לפני סיומה – וגם זאת כדי למלא שליחות לאומית אדירה בתחום הדיור. הוא יכול היה לצאת לפנסיה אבל הוא בחר להמשיך ולשרת את הציבור ואני מעריך אותו על כך. זו הזדמנות מצויינת להודות לו על תרומתו לעיר רעננה ולתושביה. מי שזוכר את רעננה לפני שבילסקי נבחר בפעם הראשונה ומסתעל סביבו היום, יודע כמוני להעריך את מסירותו ועשייתו, שהובילו את רעננה להיות אחת מהערים המובילות בישראל".

זו הפעם הראשונה שאתה מתמודד בבחירות לראשות העירייה, מתרגש?

"אני מאוד נרגש. גדלתי ברעננה והתחנכתי במערכת החינוך העירונית. כבר מצעירותי אני מעורב בפעילות ציבורית. רעננה יקרה וחשובה לי מאוד, ולאחר שנים של עשייה למען העיר והקהילה, אני מצפה להביא לידי ביטוי את יכולותי ואת ניסיוני למען התושבים, כראש העירייה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כפר סבאי

    אם יבחר ,זה יהיה ראש העיר הראשון בארץ,שגר עם בן זוג ואב מאושר לתאומים שנולדו בארה"ב לאם הפונדקאית.
    על זה בכתבה גדולה כתב מקומון קל רענן,לא מזמן דווקא.
    תושבי רעננה ממש יהיו גאים בראש העיר כזה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר